windows 7 op laptop installeren, HOE?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorim

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2009
ik heb misschien wel een domme vraag voor jullie maar de vraag is,
hoe installeer je windows 7 op en laptop?:mad:
instaleren kan ik maar hoe moet je dat dan doen voor de batterij enal?:confused:
graag wat meer info want het is dringend,
het is voor mijn zus

MVG

Je kan Windows 7 gewoon installeren zoals je de andere OS'en ook geinstalleerd hebt. Drivers installeerd het helemaal zelf. Was bij mij in elk geval wel zo.

Voor de batterij hoef je niks te doen. Windows ziet zelf dat het een laptop is. Verder kan je bij Eigenschappen van Deze Computer de instellingen qua snelheden enz. veranderen (Verbruik van de accu verminderen enz.)

Ik heb het net als ieder ander bestuurings systeem gedaan, maar dan wel op een andere partitie zodat vista er ook op bleef.
Wat bedoel je met batterij en zo?
Daar windows7 nog niet legaal verkrijgbaar is zou dit dus een illegale versie zijn (en daar mogen we volgens de regels niet mee helpen) of de trial die te downloaden was en dus maar werkt tot eimd maart 2010.

Verder komt er in mij op dat als dit de laptop van je zus is en je schijnbaar niet precies weet wat je doet zou ik zeggen,, niet doen!!!
Zorg in iedergeval dat je een goede backup hebt van alles wat je nu op de laptop hebt zodat je als het niet goed werkt of iets dergelijks je terug kan gaan naar wat er nu op de laptop staat.

Let op, bij de activatie van een illegale win7 kunnen enkele problemen zitten ten opzichte van de windows die nu op de laptop staan

Ik heb het net als ieder ander bestuurings systeem gedaan, maar dan wel op een andere partitie zodat vista er ook op bleef.
Wat bedoel je met batterij en zo?
Daar windows7 nog niet legaal verkrijgbaar is zou dit dus een illegale versie zijn (en daar mogen we volgens de regels niet mee helpen) of de trial die te downloaden was en dus maar werkt tot eimd maart 2010.

Verder komt er in mij op dat als dit de laptop van je zus is en je schijnbaar niet precies weet wat je doet zou ik zeggen,, niet doen!!!
Zorg in iedergeval dat je een goede backup hebt van alles wat je nu op de laptop hebt zodat je als het niet goed werkt of iets dergelijks je terug kan gaan naar wat er nu op de laptop staat.

Let op, bij de activatie van een illegale win7 kunnen enkele problemen zitten ten opzichte van de windows die nu op de laptop staan

Waarom zou win7 niet legaal zijn? zoiezo heb je bij win7 een 30dagen evaluation in die tijd is hij zonder licentie legaal.
Daarbij komt dat de Beta's en RC's ook nog in omloop zijn. Daar is niets ilegaals aan...

Back on topic...
Win7 herkent zelf of het op een laptop staat, als het een wat nieuwere laptop is (batterij communiceert ook terug naar OS) je krijgt vanzelf dat icoontje en er zijn nog steeds je opties binnen powermanagement...

ik snap ook niet waar het precies mis gaat? kan je vertellen wat er precies fout gaat?

gr.

Back on topic...
Win7 herkent zelf of het op een laptop staat, als het een wat nieuwere laptop is (batterij communiceert ook terug naar OS) je krijgt vanzelf dat icoontje en er zijn nog steeds je opties binnen powermanagement...

De wat oudere laptops ook wel hoor.. Toshiba uit '99 ook al.. Dus de wat nieuwere laptops kan je wel achterwegen laten. De oude laptops ook prima :)

De wat oudere laptops ook wel hoor.. Toshiba uit '99 ook al.. Dus de wat nieuwere laptops kan je wel achterwegen laten. De oude laptops ook prima :)

99?? doet die het nog? :p
maar ik heb pas batt. drivers gezien vanaf winxp... wist niet dat het daarvoor ook al was, back2school voor geschiedenisleer heh heh:D

Nou je het erover hebt.. Nee afgelopen zomer heeft ie de geest gegeven. (Vorig jaar)

Waarom zou win7 niet legaal zijn? zoiezo heb je bij win7 een 30dagen evaluation in die tijd is hij zonder licentie legaal.
Daarbij komt dat de Beta's en RC's ook nog in omloop zijn. Daar is niets ilegaals aan...

Zoals ik al zei, of de trial ( de beta's en de RC ) die maar tot eind maart 2010 werken.!
Een RTM versie is nog niet te koop en ook niet via microsoft te downloaden!!!!

Zoals ik al zei, of de trial ( de beta's en de RC ) die maar tot eind maart 2010 werken.!
Een RTM versie is nog niet te koop en ook niet via microsoft te downloaden!!!!

trials en betas zijn inderdaad limited, maar voor sommigen mensen is hij zeker al beschikbaar... Kijk maar op msdn voor gold/launch-partners is hij gewoon beschikbaar.

ik zal niet over mijn werk beginnen maar anders hadden we een serieus probleem ;)

EDIT:: je hebt wel gelijk, als de poster had gezegd: ik heb een final, en wil die installeren voor me zus...
natuurlijk tenzij hij/zij over msdn beschikt

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan