windows 7 op netbook installeert niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

qwerty194

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 sep 2011
Berichten
1
Ik heb sinds een paar dagen een minilaptop gekocht en wilde daar windows 7 op zetten na een mislukte poging XP erop te zetten. Daartoe heb ik eerst de harde schijf geformatteerd en met het progje van windows zelf een USB stick gemaakt met de benodigde software om windows 7 te installeren. Als ik echter de USB stick erin stop en deze laad, kan hij bij het menu 'windows installeren' (waar je kan kiezen waar je windows wilt installeren) niet verder, hij geeft dan de volgende foutmelding:
" Er kan geen nieuwe systeempartitie worden gemaakt en geen bestaande systeempartitie worden gevonden. Zie de logboekbestanden van de Setup voor meer informatie ".
Zelf heb ik uiteraard al gegoogled, en bij vele deed hij het plotseling en andere moesten alle USB dingen eruit. Daarom heb ik ook al geprobeert een partitie te maken (via opdrachtprompt) en de USB stick naar deze partitie gekopierd alleen hij herkend deze niet als opstartschijf en geeft dezelfde fout als ik tijdens dit menu de USB stick eruit haal..:confused:

Alvast bedankt voor jullie antwoord!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan