WIndows 7 op Toshiba Satellite C875-13F Installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

castelijns

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2013
Hallo,

Ik heb sinds vorig jaar een Toshiba Satellite C875-13F met Windows 8.1 er standaard op geïnstalleerd.
Maar ik kan hier helaas niet mee werken en wil terug naar Windows 7.
Ik weet dat er tegenwoordig het start menu teruggezet kan worden maar wil er geheel vanaf.

Ik weet niet of er zomaar te downgrade is van Windows 8.1 naar Windows 7?
Heb namelijk Windows 7 op DVD maar die start hij niet op al zet ik hem in de bios als First boot.
Als ik het systeem opstart via Windows 8.1 kan ik de installatie van Windows 7 wel voorbereiden
maar keert na herstarten van het systeem gewoon weer naar Windows 8.1 terugkeren.

Je kan de windows 7 op usb zetten en dan opstarten via usb.

@castelijns: start een willekeurige andere DVD of CD wel op als je die in de disklade doet?

Je kan de windows 7 op usb zetten en dan opstarten via usb.

Ik heb de Windows 7 op USB stick gezet. Na het voorbereiden na Windows 7 start de laptop opnieuw op en krijg dan
in beeld te zien STARTING WINDOWS. Hier blijft het scherm op hangen en gaat ook na lange tijd wachten niet verder.

@castelijns: start een willekeurige andere DVD of CD wel op als je die in de disklade doet?

De DVD van Windows 7 laad ook gewoon in, want hij doet de installatie wel voorbereiden alleen keerde in eerste instantie niet terug naar de Windows 7 installatie.
Nu lijkt het eerste opgelost te zijn maar heb nu het probleem dat hij wel opnieuw opstart en verder gaat met de installatie alleen blijft hangen op het scherm ''STARTING WINDOWS''

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan