Windows 7 op USB - via boot menu installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Berichten
400
Hallo iedereen,

Hoe zet je windows 7 op een USB? Het is een RAR-File....
Via imgburn en Nero werkt het niet. Zou graag windows 7 opnieuw willen installeren. Of de rar uitpakken en bestanden kopieren naar usb werkt ook niet.
 
Ik denk niet dat Windows 7 op je USB past, aangezien het veel ruimte inneemt en een USB niet zoveel ruimte heeft.
 
Ik denk van wel dat het past want het is mogelijk. Het is een stick van 16GB en een File van iets meer dan 4GB. @ailan1988, heel erg bedankt voor het tooltje ga meteen testen:thumb:
 
Toen ik Windows 7 install dvd op usb stick had gezet had ik Ultraiso gebruikt. Gewoon iso openen met ultraiso en dan in het menu kiezen uit Write Disk Image enz.
 
check deze, als je de iso mount in een virtuele drive kan het makkelijk op deze manier. Btw lees ook de aanvullende info hierover hier.
 
Je kunt hier een handleiding downloaden.
 
Laatst bewerkt:
En hier de instructie van dorado, maar dan als filmpje (engelstalig).

Tijs.
 
Ok bedankt voor zeer goede info. Alles is zonder problemen voorlopen :thumb: Helpmij is the best !!!!!
 
Fijn dat het geholpen heeft.

Graag nog de vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan