mnieuwelaar
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 nov 2008
Lieve mensen wie kan mij helpen?
Ik blijf problemen hebben met mijn laptop dus heb besloten om windows 7 opnieuw te installeren. Ik heb recovery disks maar mijn cd/dvd/blueray speler is stuk dus dat gaat niet werken.
Ik lees het e.e.a. over systeem back up maken via configuratiescherm en deze er op zetten maar ik weet niet of daarmee het probleem wordt verholpen omdat het geen schone installatie zal zijn.
Ik heb wel een product code voor windows.
Kan ik ergens een schone versie van windows 7 service pack 1 downloaden en deze op stick zetten en hem vanaf hier dan opnieuw installeren?
En zo ja, hoe doe je dat dan?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Groeten,
Marijn
pc info:
asus g74s
intel core i7 2630QM, 2 ghz
win7 home premium service pack 1
8gb memory
hdd 2x 500gb
64 bit
nvidia geforce 560m 3gb
Ik blijf problemen hebben met mijn laptop dus heb besloten om windows 7 opnieuw te installeren. Ik heb recovery disks maar mijn cd/dvd/blueray speler is stuk dus dat gaat niet werken.
Ik lees het e.e.a. over systeem back up maken via configuratiescherm en deze er op zetten maar ik weet niet of daarmee het probleem wordt verholpen omdat het geen schone installatie zal zijn.
Ik heb wel een product code voor windows.
Kan ik ergens een schone versie van windows 7 service pack 1 downloaden en deze op stick zetten en hem vanaf hier dan opnieuw installeren?
En zo ja, hoe doe je dat dan?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Groeten,
Marijn
pc info:
asus g74s
intel core i7 2630QM, 2 ghz
win7 home premium service pack 1
8gb memory
hdd 2x 500gb
64 bit
nvidia geforce 560m 3gb