Windows 7 opnieuw installeren

• Onderwerp starter Onderwerp starter soege
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

soege

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2008
Hallo,

Ik heb een medion pc met een ±250GB hardeschijf. Mijn schijf is in 3 delen verdeeld:

BOOTC: 116GB
BackupD: 110GB
RecoverE: 5,98GB

Dit zijn de fabrieks instellingen. Maar kan ik alle 3 schijven in 1 voegen? zodat ik meer ruimte krijg en meer spellen en andere dingen er op kan zetten want die 116GB is bij mij al aardig snel vol:p

Als ik de schijven wel samen ga voegen, krijg ik dan geen problemen daarmee? Want als windows in de war raakt dan kan ik de: BackupD: of de Recover E: niet meer gebruiken en zou ik dan weer heel windows er opnieuw op moeten zetten

Alvast bedankt,
Soege

Als jij Boot en Backup samenvoegt, dan blijft Recover gewoon, en dan kan je als er wat mis gaat Windows gewoon weer herstellen zoals het was.

Dus dan moet je eerst Backup formatteren, en samenvoegen met Boot.

Dat kan ook nog ja, wat maakt die ene 6 GB nou uit?:P

Ik weet niet of ik van de week de orginele windows 7 nog ga halen, want die was nog maar 60 euries(home edition). En als ik dan toch de orginele er op ga zetten kan ik meteen die schijven bij elkaar voegen

Als jij een licentie kan kopen, kan je ook de recovery partitie eraf halen.

Bedenk wel, de recovery partitie zorgt ervoor dat je de computer in de staat terug kan zetten zoals het was toen 'ie uit de doos kwam. Als je die verwijdert, kan je dat niet meer doen. Maar dan heb je de nieuwe licentie die je dan gaat kopen nog wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan