Windows 7 opnieuw installeren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo,

Ik wou men pc opstarten en het gaat niet verder dan het Windows logo (4 bolletjes komen bij elkaar). Soms gaat verder maar dan krijg ik een blauw scherm. Nu dacht ik voor een systeem herstel te doen want er staat windows 7 op. Maar het lukt niet altijd voor op F8 te drukken. Wanneer ik kies voor "opstarten in veilige modus" met/zonder internet lukt dat ook niet. Hij laad eventjes (5sec.) en daarna zwart beeld. Ook opstartherstel gaat niet want hij blijft in de helft vast hangen wanneer het in het begin moet laden. Nu dacht ik windows 7 opnieuw te installeren aangezien ik men pc met geen enkele mogelijkheid opgestart krijgt. Via boot menu kan ik ook geen windows 7 installeren. Niet via cd en ook niet via usb. Met usb geeft hij een zwart beeld met een liggend streepje dat pinkt. En met de CD staat er steeds "druk op een toets voor door te gaan" (of zo iets). Ik heb al op alle toetsen gedrukt voor te kunnen doorgaan maar geen ene toets werkt(toetsenbord is goed aangesloten). Soms geeft hij bij het opstarten zelfs geen beeld en lijkt het net of men beeldscherm kapot is terwijl die nog heel goed werkt. Ook kabels enz. zijn goed aangesloten en meer dan 10 keer gecontroleerd. Toen hij nog wel ging kan ik me wel herinneren dat ik men drivers up-to-date had gemaakt (met Slimdriver). Ik denk dat dee ene update van Nvidia de boosdoener is....maar zou dat wel zoveel problemen geven dat updaten? Normaal moet het toch beter gaan.......blijkbaar heb ik een omgekeerde pc :(

Dank u

Sorry was ik vergeten te zeggen. Het is een desktop pc. Hij zit 24/7 aan de stroom. Het is van het merk : Fujitsu Siemens maar welk model weet ik niet precies. Of het aan de voeding ligt weet ik niet. Hoe kan ik dat testen/zien?

Dat probleem had ik eerst ook :)
Ik heb het opgelost door minder usb poorten te gelijk gebruiken mijn webcam was bij mij de boosdoenner

Dat ga ik eerst proberen. deze steken allemaal in men pc: Mijn wifi-stick, speakers, toetsenbord, computermuis, momenteel men usb voor windows 7 te installeren. Dan ga ik ze allemaal eens uitrekken behalve men computermuis en toetsenbord. Bedankt voor tip. Ik zal straks zeggen wat resultaat is. Ik hoop dat het niet aan men wifi-stick ligt anders kan ik niet meer op internet.

Het is niet veel beter geworden. Hij was op een gegeven moment zelfs aan het piepen en krijg een zwart beeld met een liggend streepje dat pinkt. Ik heb echt ALLE usb apparaten eruit getrokken. Alleen men beeldscherm stak in. Toch bedankt voor de tip.

Hoi,

Testen of het je voeding is kan in principe alleen door een andere proberen ,en zo te lezen zou het best je voeding eens kunnen zijn.

Het is een PC van 4 jaar oud. Zou het nog het geld waard zijn voor een nieuwe voeding te kopen? Zoja welk model en of merk van voeding moet het zijn? Het gaat hierover een fujiju siemens scaleo pc.

Dank u

Je kan al vrij goedkoop een nieuwe voeding hebben. Hier staan er genoeg ;) -> http://www.alternate.nl/html/highlights/page.html?hgid=658&tgid=972&tk=7&lk=9528
Ik heb geen idee hoe zwaar de uitvoering van je pc is dus ik kan je (momenteel) helaas niet helpen met de keuze voor je voeding. Als je echter even je pc open maakt en kijkt naar je voeding is daar als het goed is een sticker op met alle informatie, check dan even hoeveel watt je nodig hebt en zoek iets in die categorie. Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan