Windows 7 opnieuw istalleren zonder gegevensverlies

Status
Niet open voor verdere reacties.

liesje4po

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2009
Ik wil Windows 7 opnieuw installeren zonder schone installatie, maar kan niet meer opstarten in windows 7.
Opstart herstel werkt niet, recovery ook niet
Wat nu?

Je zou Windows kunnen "Upgraden" als je een Windows 7 cd er in stopt zou je met deze een upgrade kunnen uit voeren.
Anders zou je met een Hiren's boot cd met usb of netwerk ondersteuning je bestanden er af halen en toch een schone installatie doen.

Als je windows 7 installeerd krijg je normaal ook de optie om de oude bestanden te bewaren. Die worden dan op de c schijf in de map windows.old bewaard.

Als je windows 7 installeerd krijg je normaal ook de optie om de oude bestanden te bewaren. Die worden dan op de c schijf in de map windows.old bewaard.

Ik bedoel ook alle programma's buiten windows om.

Je zou Windows kunnen "Upgraden" als je een Windows 7 cd er in stopt zou je met deze een upgrade kunnen uit voeren.
Anders zou je met een Hiren's boot cd met usb of netwerk ondersteuning je bestanden er af halen en toch een schone installatie doen.

Kan alleen gestart worden vanuit windows.

Ik bedoel ook alle programma's buiten windows om.

Ze staan er nog op dan maar ze gaan wss niet meer of niet goed meer werken. Register problemen etc.

Helemaal goed zal je het niet meer krijgen denk ik na een herinstallatie.

Ik wil Windows 7 opnieuw installeren met data behoud omdat deze niet meer opstart.

Ik wil Windows 7 opnieuw installeren met data behoud omdat deze niet meer opstart.
En het mij met de Recovery DVD en opstart herstel ook niet lukt.
Maar dan krijg ik dus dit genuil:
p3290064.jpg

p3290066y.jpg

p3290066y.jpg

hmm dowloand iets van unbunto etc , zodat je de data veilig kan stellen en daarna opnieuw alles formateren

hmm dowloand iets van unbunto etc , zodat je de data veilig kan stellen en daarna opnieuw alles formateren

mighty84 bedoeld Ubuntu.
en ik zou inderdaad eerst je data veilig stellen mocht je dit nog niet gedaan hebben.

Byes VRC

Hoi,
ik heb je 2 topics samengevoegd omdat ze over hetzelfde gaan, dus is het niet nodig een nieuw topic te starten.

Mvg,
Mik Zjegger
Mod Helpmij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan