windows 7 opschonen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
hallo,

ik ben bezig met mijn laptop ''opschonen'' (<programma's die ik niet meer gebruik verwijderen etc.) en toen ik ''gamersfirst live'' verwijderde gingen er ineens heel veel dingen weg van m'n bureaublad, ligt het aan gamersfirst live (dat het een virus is ofzo) of is dat gwoon het resultaat van het ''opschonen''? (waarom gaan de snelkoppelingen op het bureaublad dan pas weg nadat ik gamersfirst live verwijder?)

MVG Tom

Hallo Tom!

1: Het ljjkt me sterk dat het een virus is, je kan het eventueel even scannen met je virusscanner (als je die bezit)

2: Het zou ook nog kunnen dat je iets hebt verwijderd wat je maar beter niet had kunnen doen, ik heb geen idee wat maar dat zou een optie kunnen zijn. Je zou het programma er ook weer terug op kunnen zetten, en dan kijken wat er gbeurt?

Veel succes!

onder andere de snelkoppelingen waarvan ik de software had verwijderd maar ik had bijvoorbeeld ccleaner niet verwijderd en toch was daarvan de snelkoppelingen weg, alsof ik hem wel verwijderd had. gelukkig stond alles nog wel in C://, dus ik heb maar gewoon vanuit daar de snelkoppeling op het bureaublad gezet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan