Windows 7 opstartbeheer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Newfy

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Ik heb sinds kort Windows 7 geïnstalleerd, naast Windows XP (omdat mijn scanner niet werkt onder W7)
Hierdoor krijg ik dus automatisch het scherm "Windows Opstartbeheer" waarin ik een keuze zou moeten kunnen maken tussen XP of W7.
Op dit scherm werkt mijn toetsenbord niet en kan dus geen keuze maken. Hij start dus na 15 sec automatisch op met W7, terwijl ik de keuze XP wil maken.
Ik heb een draadloos toetsenbord en muis van Logitech modelnr. LX710. Kan het zijn dat de drivers zo snel nog niet geladen zijn?

Heb je al eens om een met DRAAD aangesloten toetsenbord uitgeprobeerd?

Bijvoorbeeld met USB of die hele oude aansluiting... (Weet niet meer hoe die heet)

En volgensmij worden de drivers pas geladen als je windows opstart ;)

Veel succes!

Laatst bewerkt:
Heb je al eens om een met DRAAD aangesloten toetsenbord uitgeprobeerd?

Bijvoorbeeld met USB of die hele oude aansluiting... (Weet niet meer hoe die heet)

Veel succes!

PS2 :thumb:
De reden dat je toetsenbord nog niet werkt zal zijn omdat de USB drivers nog niet zijn geladen.

Dankje voor je aanvulling maniac2003 :)

Tis trouwens de vraag of hij wel een PS2 aansluiting heeft op zijn PC....

Dat is de reden waarom ik geen draadloos toetsenbord heb en ja een met ps/2 aansluiting die nog steeds op desktop pc's zitten.Je kunt trouwens ook een opzetstuk kopen "van usb naar ps/2"

Dat is waar :P

Had er zelf ook zo een nodig :O

Opzich vind ik draadloos niet erg goed...
Ik heb een draadloze toetsenbord en muis van logitech alleen die kan maar 3 toetsen tegelijk aan...

Maarja iedereen zijn eigen mening :P

Dat is waar :P

Had er zelf ook zo een nodig :O

Opzich vind ik draadloos niet erg goed...
Ik heb een draadloze toetsenbord en muis van logitech alleen die kan maar 3 toetsen tegelijk aan...

Maarja iedereen zijn eigen mening :P
Ik heb wel een draadloze muis, maar een bedraad toetsenbord is eigenlijk een must als je desktop hebt.

Een draadloze muis vind ik nog meevallen maar toetsenbord vind ik niet erg prettig...

Lol lekker off topic...

Ik heb sinds kort Windows 7 geïnstalleerd, naast Windows XP (omdat mijn scanner niet werkt onder W7)
Hierdoor krijg ik dus automatisch het scherm "Windows Opstartbeheer" waarin ik een keuze zou moeten kunnen maken tussen XP of W7.
Op dit scherm werkt mijn toetsenbord niet en kan dus geen keuze maken. Hij start dus na 15 sec automatisch op met W7, terwijl ik de keuze XP wil maken.
Ik heb een draadloos toetsenbord en muis van Logitech modelnr. LX710. Kan het zijn dat de drivers zo snel nog niet geladen zijn?

Ik kan ook geen keuze maken in dit scherm, maar ik heb geen draadloos toetsenbord. Hoe kan dit?

Heel hartelijk dank voor de hulp.

Leendert

P.S. Ik heb windows Vista ipv windows 7 (weet niet of dat nog uitmaakt).

Laatst bewerkt:
Mod edit
De vraag is al gedateerd en het is beter een eigen topic te maken omdat hier niemand meer reageert.
Slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan