tomboeg
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 dec 2009
Hallo.
Wij hebben de Optiplex 745 op onze zolder staan. Compleet met beeldscherm,toetsenbord,muis en kast uiteraard.
Nu zat ik dus te denken.. wat nou als ik dit systeem kan upgraden naar een gaming pc.
huidige Specs:
Fabrikant: Dell
Processor: Intel Code 2CPU 6300 @1.86GHZ 1.86GHZ
Geinstaleerd geheugen: 2GB
Type: 64 bit systeem
OS: Microsoft Windows 7 Professional Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
Video Kaart: Radeon X1300/X1550 Series (Microsoft Corporation - WDDM)
Pixel Shader version 3.0
Hardware T&L Heb ik
Dedicated Video ram; 128mb
Geluidskaart: SoundMAX Integrated Digital HD Audio Driver
En 50gb totaal geheugen met een externa schijf van 1TB
Dus.
Weet iemand wat ik het beste kan vervangen en toevoegen voor een goede gaming pc die meeste games vlot en goed kan draaien(ook de nieuwste) en misschien ook iets van de kosten?
Ik heb nog geen ervaring in het verbouwen van een computer dus dit is compleet nieuw voor mij.
Groeten Tom
Wij hebben de Optiplex 745 op onze zolder staan. Compleet met beeldscherm,toetsenbord,muis en kast uiteraard.
Nu zat ik dus te denken.. wat nou als ik dit systeem kan upgraden naar een gaming pc.
huidige Specs:
Fabrikant: Dell
Processor: Intel Code 2CPU 6300 @1.86GHZ 1.86GHZ
Geinstaleerd geheugen: 2GB
Type: 64 bit systeem
OS: Microsoft Windows 7 Professional Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit
Video Kaart: Radeon X1300/X1550 Series (Microsoft Corporation - WDDM)
Pixel Shader version 3.0
Hardware T&L Heb ik
Dedicated Video ram; 128mb
Geluidskaart: SoundMAX Integrated Digital HD Audio Driver
En 50gb totaal geheugen met een externa schijf van 1TB
Dus.
Weet iemand wat ik het beste kan vervangen en toevoegen voor een goede gaming pc die meeste games vlot en goed kan draaien(ook de nieuwste) en misschien ook iets van de kosten?
Ik heb nog geen ervaring in het verbouwen van een computer dus dit is compleet nieuw voor mij.
Groeten Tom