Windows 7 piracy check

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrmusic

Inventaris
Lid geworden
29 okt 2006
Berichten
27.152
Nog deze maand komt Microsoft met een update voor Windows 7, waarmee de 70 meest bekende hacks en cracks van illegale versies opgespoord zullen worden van het besturings-systeem.

Wanneer op een systeem een illegale versie van Windows 7 draait, wordt het bureaublad aangepast in een groot zwart vlak en wordt er constant een soort watermerk getoond op het beeldscherm, waarin staat dat de versie illegaal is.
 
Inmiddels is bekend dat deze update aangeboden wordt onder de naam:

WAT Update (KB971033)

waarbij WAT staat voor: "Windows Activation Technologies"

De update wordt eind van deze maand aangeboden in de automatische updates en als "Important update" aangemerkt, maar hoeft natuurlijk niet gedownload en geinstalleerd te worden....

Eenmaal wel gedownload en geinstalleerd, kan deze wel weer verwijderd worden via de normale weg, echter, als blijkt dat Win 7 illegaal is, verdwijnen de gevolgen daarvan niet!
 
Hoi !

Zoals gezegd heb ik de kB 971033 al gedownload en geinstalleerd.

Als je nu MGADiag.exe download en uitvoert, en je klikt op contenue krijg je de bekende groene melding: Genuine.

Klik nu op Copy en plak het in Wordpad o.i.d.

Nu kun je de aktiviteiten en bevindingen van WAT uitlezen (naar beneden scrollen).

Onnodig te zeggen dat mij mij alles Oke is.....

Maar: aan de datum te zien is er op 12-2 j.l. kontakt geweest met @Microsoft, dus volgens hun zou ik er nu weer 3 mnd. tegen moeten kunnen !

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Zoals gezegd heb ik de kB 971033 al gedownload en geinstalleerd.

Als je nu MGADiag.exe download en uitvoert, en je klikt op contenue krijg je de bekende groene melding: Genuine.

Klik nu op Copy en plak het in Wordpad o.i.d.

Nu kun je de aktiviteiten en bevindingen van WAT uitlezen (naar beneden scrollen).

Onnodig te zeggen dat mij mij alles Oke is.....

Maar: aan de datum te zien is er op 12-2 j.l. kontakt geweest met @Microsoft, dus volgens hun zou ik er nu weer 3 mnd. tegen moeten kunnen !

Greetz,

Harry.

Bedankt Harry, ik ga er mee aan de slag!
 
Hoi !

Inmiddels kun je Win 7 dus gewoon valideren via: Rechtsklkken Computer - Eigenschappen - Rechtsonder: Meer informatie online.

Je moet dan de z,g, WAT downloaden en uitvoeren, enige minuten geduld - "Gefeliciteerd bla bla bla. "

Inmiddels kan ik jullie verzekeren na diverse proeven, dat de z.g. bios-mod er (nu) gewoon prima doorheen rolt en dus gevalideerd wordt zonder probleem.

Ook de z.g. Daz-loader (laatste versie !!) schijnt er nog doorheen te rollen.

Dus voor de fixers: 90 dagen rust !

O ja: Vooraf geaktiveerde DVD's kunnen het schudden.

Greetz,

Harry.
 
Ik denk ik zo'n voor-geactiveerde DVD hebt.

Een DVD die een OEM versie installeert.
Dus probleem?
 
Hoi !

Zelf kan ik zo'n versie niet testen,maar er zijn diverse berichten dat deze versie's de validatie niet overleefd hebben.

Ik zou dus even voorzichtig zijn met het downloaden...tenslotte is het niet verplicht....

Of stuur me even 'n mailtje...

Greetz,

Harry.
 
Heb mijn OEM key al even in Google ingegeven en vrees het ergste:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan