Windows 7 problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

iSun

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jul 2010
Berichten
4
Hallo,

Ik heb de laatste paar dagen problemen met mijn laptop en Windows 7, namelijk hij slaat om de zoveel tijd vast of reageert heel traag op alles. Het is zo erg dat ik hem elke keer moet afsluiten via de Power-knop.

Ik heb verschillende dingen gedaan, namelijk;

  • Verschillende programma's verwijderd zoals spellen en Steam, wat de spellen nodig hebben om te kunnen werken. Hiermee heb ik ook problemen gehad, maar die zijn nu verholpen.
  • Ik heb een scan uitgevoerd op de computer waarvan er enkele virussen zaten in het systeem zelf. Die zijn nu verholpen.
  • De hele computer op geschoond, waardoor ik nu enkele gigabytes lichter ben.

Ik zelf denk dat dit het gevolg was van twee virusscanners die ik op mijn computers had staan, die elkaar zijn tegengekomen, namelijk Norton en Panda. Ik heb Norton uiteindelijk verwijderd.

Ook gaat mijn processor steeds meer achteruit zonder enige verklaring.

Helaas weet ik echt niet wat ik nu nog moet doen. Ik was van plan om een extra koeler te kopen, misschien dat dat het probleem zou kunnen oplossen.

MVG,
Jim
 
Hi jim

Naar jouw reactie te lezen. Zou ik persoonlijk alle belangrijk data opslaan op cd of een andere harddisk en vervolgens het hele systeem formatteren. En Windows 7 op nieuw installeren. Volgens mijn staan niet alle reg bestanden goed. Het uitzoeken daarvan kost meer tijd dan een installatie van maximaal 3 uur
 
Bedankt.

Hi jim

Naar jouw reactie te lezen. Zou ik persoonlijk alle belangrijk data opslaan op cd of een andere harddisk en vervolgens het hele systeem formatteren. En Windows 7 op nieuw installeren. Volgens mijn staan niet alle reg bestanden goed. Het uitzoeken daarvan kost meer tijd dan een installatie van maximaal 3 uur

Ok, dan zal ik dat maar doen. Bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan