Windows 7 RC beschikbaar bij Microsoft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Let er dan wel op dat het onderstaande de minimale eis is:

PC with these system requirements:

1 GHz or faster 32-bit (x86) or 64-bit (x64) processor
*
1 GB RAM (32-bit) / 2 GB RAM (64-bit)
*
16 GB available disk space (32-bit) / 20 GB (64-bit)
*
DirectX 9 graphics processor with WDDM 1.0 or higher driver

nu aan het binnentrekken vanaf microsoft :)
eens kijken of dit wat is :)
is het trouwens mogelijk om m in een virtual pc te tikken?
anders maak ik ff n extra partitie aan :P

Laatst bewerkt:
ik had de beta in een virtuele omgeving draaien....

Ik ben hem ook aan't downloaden. Kijken wat het verschil is tussen deze versie en de vorige die vrijgegeven is.

Vandaag 5 mei heb ik de RC versie gedownload. Maar wat opvalt dat ik rechts op het scherm zie " evaluation copy. Build 7100". Het bijzondere daarvan is dat ik vanuit een build 7100 de nieuwe versie heb geinstalleerd. De versie is aangekondigd als Windows 7 RC. Maar die laatste aanduiding zie ik niet terug. Heeft iemand ervaring met die RC versie en de aanduiding daarvan?

Vandaag 5 mei heb ik de RC versie gedownload. Maar wat opvalt dat ik rechts op het scherm zie " evaluation copy. Build 7100". Het bijzondere daarvan is dat ik vanuit een build 7100 de nieuwe versie heb geinstalleerd. De versie is aangekondigd als Windows 7 RC. Maar die laatste aanduiding zie ik niet terug. Heeft iemand ervaring met die RC versie en de aanduiding daarvan?

Hier ook de RC versie van windows 7 gedownload van een microsoft mirror (of microsoft zelf) en bij mij staat er ook Windows 7 Evaluation copy. Build 7100. Kweet niet of er al fixes zijn om dat weg te krijgen? :p aan dat soort dingen stoor ik me dan weer.

Help

Jullie kunnen hem installeren ik niet :(
Ik krijg steeds de vraag voor drivers te installeren maar ik heb de driver nooit gekregen bij mijn dvd en cd speler. :confused:

Laatst bewerkt:
Jullie kunnen hem installeren ik niet :(
Ik krijg steeds de vraag voor drivers te installeren maar ik weet niet welke :confused:
Ik zal de foto's over een paar min posten.

Ik weet wat j bedoeleld, zet in het begin van de install de toetesenbordtaal ees in engels

Ik weet wat j bedoeleld, zet in het begin van de install de toetesenbordtaal ees in engels

Nope werkt niet krijg weer het zelfde scherm :'(

Ik vind het wel grappig, Ik heb alle beta's van windows 7 gedraaid op deze pc maar nu werkt de Rc niet.

Laatst bewerkt:
Stel ik installeer deze, wordt deze automatisch geupdate naar bijvoorbeeld RC2 o.i.d.? Stel de Nederlandse versie komt uit kan ik hem hiernaar "upgraden"?

En ik hoorde iets over een jaar lang gratis Windows 7 ? Iemand enig idee hierover?

Evaluatie versie Build 7100 is de RC editie

Microsoft was nog niet van plan een RC2 uit te brengen. Mocht dat toch gebeuren zal hij zeker niet "Automatisch" upgraden. De volgende stap zal de RTM worden maar die zal (waarschijnlijn) niet publiek beschikbaar worden gemaakt.

Build 7100 (RC) verloopt (zo uit mijn hoofd) in mei 2010 waardoor je deze dus gratis een jaar kan testen/gebruiken

ik hoop alleen dat microsoft nog wel de languages packs voor iedereen released.. nederlands is toch wel een +

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan