Windows 7 Rc loopt vast veel ram gebruik

• Onderwerp starter Onderwerp starter daand
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

daand

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 feb 2008
Goededag,

Nadat ik gisteren Windows 7 heb geinstalleert dacht ik lekker snel maar tot daarnet ik zag dat explorer 441Mb ram gebruikte en ik heb maar 1GB als dit zicht nog een keer voordoet formatteer ik weer opnieuw hoe los ik dit op???

Sowieso is 1 GB weinig voor Vista/W7, dan zou ik of er minstens 2 GB van maken of toch terug naar XP gaan..

Hoi !

Win 7 kan straks draaien op 'n netbook met een Intel Atom CPU en 1 Gig geheugen, maar dat is uiteraard niet de Ultimate-versie !

Als je met 1 Gig door wilt blijven draaien zul je een aantal " goodies" uit moeten zetten, bijv. de 3D functie's, Aeropeek etc

Een en ander is te regelen via rechtsklikken beeldscherm- Personalize.

Linksonder vind je dan een aantal mogelijkheden.

Wachten op de netbook-versie (na 22 oktober zijn de RTM's beschikbaar) is natuurlijk ook een mogelijkheid.

Greetz,

Harry.

Ik heb nu de 64Bits geinstalleert liep toen weer vast in SATA MODE daarna heb ik hem in IDE MODE gezet bootte goed en slaat nu niet meer vast

Hoi !

Toch maar even een Gig geheugen bijzetten ?

Kost weinig tegenwoordig : http://www.alternate.nl/html/produc...=HARDWARE&l1=Geheugen&l2=DDR2&l3=SO-DIMM+DDR2

En nogmaals: de Win 7 Ultimate-versie is niet geschikt voor je laptop, die hoogstwaarschijnlijk geleverd is met Vista Home !

Greetz,

Harry.

Nope hij was geleverd met home basic zelfs heb hem nu op ( IDE MODE) Draaien in plaats van ACHI--> SATA mode nu loopt hij niet meer vast problem opgelost zie mijn printscreen van windows 7 ultimate task mgr

EDIT Ik kan Microsoft virtual pc 2007 niet opstarten installeren gaat wel maar hij zegt dat hij niet kan werken met win7

Bijlagen

• Task manager.png
    Task manager.png
    57,3 KB · Weergaven: 52
Laatst bewerkt:
Hoi !

Zoals ik al zei dus: Vista Home Basic !

Dan zou je in principe een andere versie dan Win 7 Ultimate moeten gebruiken, maar....het is jouw PC.

XP virtual installeren zal moeilijk worden; immers: dat gebruikt standaard 256 Mb.

Maar: zonder ook maar iets te doen gebruik je nu al meer dan 500 Mb (je eigen screenshot) !

Dan houd je toch niets meer over om applicatie's te draaien ?

Ergo: die Gig bijkopen of je blijveren ergeren.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Zoals ik al zei dus: Vista Home Basic !

Dan zou je in principe een andere versie dan Win 7 Ultimate moeten gebruiken, maar....het is jouw PC.

XP virtual installeren zal moeilijk worden; immers: dat gebruikt standaard 256 Mb.

Maar: zonder ook maar iets te doen gebruik je nu al meer dan 500 Mb (je eigen screenshot) !

Dan houd je toch niets meer over om applicatie's te draaien ?

Ergo: die Gig bijkopen of je blijveren ergeren.

Greetz,

Harry.

omdat ik meerdere applicaties aan had staan daarom anders gebruik ik ongv 440 mb ram ik Heb net Windows Xp pro geinstalleert in Sun Xvm virtualbox dat wel werkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan