Hallo! Ik heb een vraag waar ik na heel lang zoeken nog steeds niet uitkom. Ik heb een samsung laptop met windows 7, een tijdje geleden heb een een systeem recovery uitgevoerd met een cd die ik bij deze laptop had gekregen. Ik had namelijk erg veel last van een trage laptop, veel rotzooi erop wat ik er dus niet meer af kreeg. Ik heb toen mijn belangrijke bestanden zoals foto's, films, muziek etc op de D schijf geplaatst en toen vanaf de cd een recovery uitgevoerd, ik was hierbij in de veronderstelling dat mijn laptop voor terug gezet zou worden naar de fabrieksinstellingen. Dat is ook wel gebeurd alleen de laptop is/was compleet leeg! zelfs de stuurprogamma's voor internet en wifi etc moest ik allemaal handmatig downloaden. Ik heb het een en ander natuurlijk wel kunnen downloaden maar toch heb ik het gevoel dat de laptop nu niet optimaal draait omdat de voorgeinstalleerde progamma's allemaal weg zijn. Mijn vraag is nu, is er een mogelijkheid dat ik de juiste software terug kan krijgen? Zoals het geinstalleerd was toen ik de laptop heb aangeschaft. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Nog even een toevoeging:
Er staat op mijn c schijf nog wel een map windows.old. ik heb ergens gelezen dat ik dus terug kan naar mijn oude installatie, betekent dat ik dus weer terug ga naar hoe de laptop was toen ik hem kocht? en hoe doe ik dit?
Alvast bedankt!
Nog even een toevoeging:
Er staat op mijn c schijf nog wel een map windows.old. ik heb ergens gelezen dat ik dus terug kan naar mijn oude installatie, betekent dat ik dus weer terug ga naar hoe de laptop was toen ik hem kocht? en hoe doe ik dit?
Laatst bewerkt door een moderator: