Windows 7 RTM

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yorim
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorim

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2009
hallo,

ik had een vraagje over de Windows 7RTM versie.
weet er iemand of de Windows 7RTM versie in het nederlands is?
ik zou deze graag downloaden :rolleyes:

MVG:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Helpmij is er niet om beveiligingen of activering te omzeilen.
(Zie de voorwaarden)

beter?
ik wou gewoon even vragen of ie in het nederlands is of niet,;)
maar kan je hem niet van microsoft zelf halen of heb ik het mis?
en welke versies zijn dit dan?

Laatst bewerkt:
Ja beter.:thumb:

Geen idee of ie Nederlands is, maar een uitgebreide versie kun je toch een taalpakket voor downloaden.(later)

maar alsie mij niet bevalt kan ik mijn pc dan terug herstellen naar de kooptoestand?
heb namelijk een medion titanium MD8386:p
en er is ook nog onlangs een nieuwere videokaart ingestoken,
wat ik dus wil vragen is:

kan ik wel nog systeemherstel doen met een nieuwe (andere videokaart erin)?
heb nu een nvidea geforce en had vroeger een ATI maar als ik systeemherstel doe dan komen toch weer mijn ATI beelddrivers geinstaleerd en toch niet die van nvidea:confused:

@Yorim: Makkelijkste is om een goedkope (kleine) extra harddisk te kopen die past in je systeem, en die dan aan te sluiten ipv. de originele. Dan installeer je daar d.m.v. een gebrande DVD Windows7 op.

Ben je dan op een gegeven moment klaar met Windows7, dan start je weer de Windows7 DVD, en je verwijdert alle partities die je voor Windows7 op die nieuwe schijf hebt aangemaakt (mocht je nog data hebben die je wilt redden, zet die dan vooraf even op memory-stick of CD/DVD).
Daarna zet je de orginele disk weer terug op zijn normale aansluiting, en sluit je de nieuwe harddisk op een andere aansluiting, zodat je die kunt gebruiken als data-disk (bijv. voor backups etc.) Dit laatste werkt natuurlijk alleen op pc's, niet op laptops, want die hebben maar een aansluiting voor 1 harddisk, maar de tip om een aparte harddisk te kopen blijft ook voor laptops gewoon geldig.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan