Hai.
Ik gebruikte altijd een programma Whocrashed zodat ik kon zien waarom ik soms een bsod kreeg.
Maar nu al lange tijd krijg ik alleen de oude dump files van 2014 te zien.
Wat heb ik zelf gedaan voor ik hier kom vragen?
Ik heb mijn instellingen veranderd.
Ja Write an event to the system log
Ja small memory dump (128)
Heb gelijk weer opstarten even uitgezet maar die was ook altijd enabled.
en dan
%SystemRoot%\Minidump
Maar hielp niet. Dus gaan googlen en ik las dat het kon zijn omdat je page file misschien niet groot genoeg was. Het stond op 3600 MB en automatically manage page size for all drives.
Nu heb ik het veranderd in custom size. Initial size 16 mb en max 4000 mb. Toen een crash laten doen maar nee nog steeds geen dump files.
Mijn systeem heeft van de C schijf nog 45 GB over van de 172 dus dat kan het ook niet zijn.
Het heeft wel gewerkt en was altijd blij met Whocrashed maar nu dus niet.
Iemand weet hoe dit kan?
Ik gebruikte altijd een programma Whocrashed zodat ik kon zien waarom ik soms een bsod kreeg.
Maar nu al lange tijd krijg ik alleen de oude dump files van 2014 te zien.
Wat heb ik zelf gedaan voor ik hier kom vragen?
Ik heb mijn instellingen veranderd.
Ja Write an event to the system log
Ja small memory dump (128)
Heb gelijk weer opstarten even uitgezet maar die was ook altijd enabled.
en dan
%SystemRoot%\Minidump
Maar hielp niet. Dus gaan googlen en ik las dat het kon zijn omdat je page file misschien niet groot genoeg was. Het stond op 3600 MB en automatically manage page size for all drives.
Nu heb ik het veranderd in custom size. Initial size 16 mb en max 4000 mb. Toen een crash laten doen maar nee nog steeds geen dump files.
Mijn systeem heeft van de C schijf nog 45 GB over van de 172 dus dat kan het ook niet zijn.
Het heeft wel gewerkt en was altijd blij met Whocrashed maar nu dus niet.
Iemand weet hoe dit kan?