windows 7 schone installatie blijft hangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

monica1541

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2014
Berichten
9
Goedemiddag,

Ik heb heb desktop Acer aspire x 1900 64 bits die ik opnieuw moest installeren vanwege een hardnekkige virus
nu blijft mijn recovery installatie hangen op dvd 3, software installatie, ik heb het al 3 maal opnieuw geprobeerd maar hij blijft hangen. Als ik de pc opnieuw opstart blijf ik het installatiescherm houden, ondanks dat de dvd eruit is.
Acer al een mail gestuurd voor nieuwe recovery dvd`s maar nog niets van gehoort

nu kan ik een windows 7 branden maar dat is 4.14 gb hoe brand ik die dan op een dvd

Graag jullie advies

Groeten Monica
 

Bijlagen

  • sil desktop specificaties Aspire X1900.txt
    1,2 KB · Weergaven: 18
4.14GB past prima op een dvd, daar kan je namelijk 4.7GB op kwijt.
 
dank je wel kan ik hopelijk straks wel windows 7 weer op mijn pc krijgen maar 4.14 gb lijkt mij toch mee dan 4.7 gb
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je hebt toch altijd 2 mogelijkheden om te recoveren:

+ via Dvd's
+ via F? toets

Staat de recovery image er nog op? Gebruik dan de F? toets!
 
Geen Recovery cd , dan Alt + F10 of F10 proberen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dat ook al gedaan dan komt alles erop in het engels ook mijn eigen bestanden
heel vervelend aangezien mijn engels nou niet zo geweldig is
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als je image Engels is, Ja!
Dan is je gebrande ook Engels, hoor!

Je gaat terug naar de Fabrieksstatus.
Was die Engels, krijg je Engels.

Dus begrijp ik de gang van zaken niet helemaal!

Heb je een NL installatie later er op gezet?
Dan wil je dus niet terug naar de Fabrieksstatus!!!

Waar naar toe dan?
 
Laatst bewerkt:
Ik had gewoon de nederlandse versie erop staan, daar toendertijd de recovery dvd`s van gemaakt, die zijn dus ook in het nederlands.
die recovery dvd`s zijn waarschijnljk beschadigd want er blijft er een hangen . ik ben voor een schone installatie gegaan dus fabrieksstatus
Als ik op de F10 knop de recovery instaleer dus zonder dvd dan komt het in het engels en dat kan ik ook nergens veranderen terwijl ik aangeef bij de installatie taal-dutch en toetsenbord- verenigde staten internationaal en ook mijn bestanden die ik op de D schijf heb staan zijn nu allemaal in het engels
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vreemd.
Kunnen we een foutje uitsluiten?
M.a.w. voer het nog eens uit en let dan extra op taal ( NL ) en toetsenbord instellingen (VS Int)
 
Ik heb nogmaals op alt F10 geprobeerd windows 7 te installeren maar krijg geen keuze van land of taal geeft meteen aan windows naar fabriekswaarde herstelen en dan begint het meteen met herstellen waar ook deze installatie vastloopt op software installatie office 2010. Met Acer gebelt voor nieuwe recovery dvd maar kost €66. heb ik nu wel een windows 7 die ik heb gebrand als iso met Nero Express Essentials SE maar de dvd start niet op
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je in Bios ie opstartitem ingesteld op DVDRom?

Heb je dezelfde versie als erop stond en de key om te installeren?
Key meestal achterop bij een Desktop.

Met die installatiedvd krijg je alleen Windows en alle overige software die erop stond dus niet.
 
nee dit is niet dezelfde windows 7 en de bios staat op dvd rom anders starten de andere ook niet op
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja heb ik maar de dvd start niet op dus nu maar proberen te branden met winiso

hoe brand ik een iso dvd die bootable is?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan