windows 7 shuts down slowly

Status
Niet open voor verdere reacties.

joriosje

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
hallo,

ik heb pas een nieuw systeem gekocht waar nu windows 7 op staat.
I7 920
asus P6T Deluxe V2
6 gb kingston memory 1333Mhz
ati 5770 videokaart met 1 gb GDDR5

toen ik m'n toestel pas ineens gestoken heb en geinstalleerd heb duurde het nog geen minuut eer m'n systeem afgesloten was.
nu duurd het 2-3 minuten.
ik vermoed dat het door updates komt, maar heb niets gevonden hiervan.
ik vermoed dat het updates zijn aangezien ik pas updates geinstalleerd heb en daarna het probleem gekomen is.

Staan er veel dingen geinstalleerd

nee heb niet echt iets speciaals geinstalleerd.
paar games enz,daemontools enz...
maar die software stond er al op.
pas na dat ik updates geinstalleerd heb heb ik het probleem dat het lang duurd voor het afsluiten.

Waarschijnlijk is de processor nog druk bezig met programma's die actief zijn.
Zorg dus dat je alles heb afgesloten en klik daarna op afsluiten.

Je kan ook even kijken welke processen lang actief blijven of veel van je CPU vragen.

Waarschijnlijk is de processor nog druk bezig met programma's die actief zijn.
Zorg dus dat je alles heb afgesloten en klik daarna op afsluiten.

Je kan ook even kijken welke processen lang actief blijven of veel van je CPU vragen.

nja da heb ik al allemaal nagekeken, ben zelf technieker dus dat had ik wel al gedaan maar dacht dat het wrs met update te maken gaat hebben, maar mss dat iemand wist met welke update of dergelijke of dat iemand zelfde probleem heeft ondervonden.

Gemiddeld genomen wordt het systeem binnen 15 sec. afgesloten,de kwestie is hoeveel programma's er in het systeemvak staan (dus op de achtergrond draaien/opgestart zijn).Staan daar 15 programma's in dan sluit hij veel langzamer af,m.a.w. die programma's moeten allemaal door Windows afgesloten worden.Dus let op welke software je allemaal automatisch mee laat opstarten.

Gemiddeld genomen wordt het systeem binnen 15 sec. afgesloten,de kwestie is hoeveel programma's er in het systeemvak staan (dus op de achtergrond draaien/opgestart zijn).Staan daar 15 programma's in dan sluit hij veel langzamer af,m.a.w. die programma's moeten allemaal door Windows afgesloten worden.Dus let op welke software je allemaal automatisch mee laat opstarten.

nja enkel anti virus programma start bij begin op.
zogoed als alles is bij msconfig uitgeschakeld, anders duurd alles veel te lang :D
maar cpu is nergens echt mee belast, belasting is +- 2-3% en geheugen is +- 1.2-1.4 GB geheugen in beslag met ene Windows 7 dus dat is ook vrij normaal.
vind het alleen vreemd, maar niet dat iemand zelfde probleem heeft na afgelopen updates blijkbaar:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan