Windows 7 sluit af tijdens kijken video in willekeurige videoplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenvanl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jul 2013
Beste allen,

Ik heb al een tijd het probleem dat de pc (windows 7) afsluit als ik een film/aflevering kijk in een willekeurige player: VLC, WMP, maar ook online players.
Op het betreffende moment wordt het beeld zwart, switch de monitor input een paar keer van digital naar analog en andersom en start de computer opnieuw op.
Nou ja, hij lijkt opnieuw op te starten maar de computer en monitor lopen dan vast. Als ik de computer uit zet en een paar seconden later weer aan, kan ik gewoon weer gebruik maken van de pc, maar bij een video bekijken is de kans weer groot dat dit probleem zich herhaalt.

Heeft iemand enig idee wat dit probleem is en hoe ik dit kan oplossen? De stuurprogramma's zijn geupdatet (NVIDIA GeForce GT 220). Daarnaast heb ik ook een verbinding met een extern beeldscherm (TV) maar deze gebruik ik nauwelijks.

Alvast dank!

Lijkt op een probleem met je videokaart of koeling. Kan iemand dit bevestigen?

Ik zou even een andere driver proberen van de videocard, als het een videocard is zonder fan is de kans groot dat deze te warm word, al is het er één met fan moet je even kijken of deze nog wel goed draait en niet dicht zit met stof.

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan