Windows 7 sluit niet meer af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kelko6211

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mei 2013
Berichten
3
Hallo allemaal,

Sinds een week heb ik een aantal onverklaarbare problemen met mijn computer.
- Hitman Pro voltooit de scan niet meer. Het blijft constant rond de 98% of 99% hangen en wanneer ik deze probeer te annuleren, reageert Hitman Pro helemaal niet meer.
- Google Chrome start niet op of kan geen pagina's laden. Dit heb ik voornamelijk als ik een filmpje op Youtube kijk of heb gekeken.
- Windows 7 sluit niet meer af. Het blijft op het blauwe scherm met 'Afsluiten' staan. Wanneer ik 'm dan uitzet met de aan/uit-knop en op een later moment weer opstart, krijg ik niet zoals gebruikelijk het scherm of ik de computer in veilige modus e.d. De computer start wel uiterst traag op en blijft voordat het bureaublad geladen is, lang op een zwart beeld met alleen de cursor staan.

Ik heb geprobeerd een systeemherstel uit te voeren, maar dan blijft het beeld weer hangen bij het blauwe scherm met 'Systeemherstel initialiseren'.

Ik hoop dat iemand mij met deze problemen kan helpen.
 
Heb je CCleaner al eens op registerfouten laten zoeken ? Of je antivirus eens laten scannen ? En als dat ook niet lukt moet je eens de computer proberen terugzetten naar een eerdere versie ...
Hopelijk kan ik je daarmee helpen ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan