Windows 7 Sluit spontaan af als ik een spel speel

Status
Niet open voor verdere reacties.

cafelobbes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 aug 2013
Berichten
4
Hallo mensen

Ik zit met een probleem (Dat ik eerst niet had) sinds vorige maand sluit mijn computer opeens af als ik een spel speel bijv PayDay. Eerst dacht ik dat hij oververhit was of dat de videokaart kapot was maar dat is het allemaal niet (denk ik ) Mijn pc specs zijn:

AMD Zambezi FX-6100 3.30GHZ
GeForce GTX 650
MSI 760GM-P23 (FX)
8 gb memory

En ik gebruik win 7 Hopelijk heeft iemand een antwoord voor me

-justin
 
Heb je wel alle recente drivers geïnstalleerd?

Groetjes, WDHBGS
 
Toch is dit denk ik een hitteprobleem. Post eens de temperaturen.

Die kun je meten met bijvoorbeeld HWMonitor.
 
@bassie9, nou, dan sluit de computer niet netjes af, dan gaat hij gewoon gelijk uit.
 
Ik nam aan dat ie met "Sluit spontaan af" uitvallen bedoelde. Even wachten op antwoord van TS.
 
ik heb ook zon probleem maar weet niet wat doen ik heb gelezen op internet dat de computer aan zijn prossesor stofzuigen kan helpen heb het gedaan maar lukt nog steets niet wat moet ik nu doen

is het een hitte probleem ?:confused:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Quint1805
Welkom op Helpmij :)
Graag zelf een topic openen of de uitkomst afwachten van dit topic.
Het is niet toegestaan bij anderen in te breken.
 
Hij word ongeveer :
55 = cpu
50 = gpu
en de rest ook rond die graden :thumb:
 
Dit is tijdens het gamen toch?
Of gewoon tijdens het surfen?

Probeer eens met dat programma in het achtergrond te laten lopen en speel een paar minuten en hopen hij niet afsluit,
dan kun je eens kijken of het goed is,

Kan altijd zijn je hem moet proper maken of dat de koeler verkeerd was geplaatst (thermalpaste vergeten ofzo)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
die graden zijn van als ik game en ik heb de computer nog niet eens een jaar dus lijkt me vreemd dat het dan nu gebeurd.
 
De temperaturen zijn normaal. Kijk eens in het Windows-logboek of daar iets raars staat van errors. Zo ja, post de melding hier.

(Windows-logboek = Charm 'Zoeken' ---> 'Instellingen' ---> zoek op 'logboek' ---> 'Gebeurtenislogboeken weergeven')
 
Laatst bewerkt:
bij het logboek staan er allemaal ''krietiek'' en ''fout'' en ik neem aan dat dat niet goed is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan