Windows 7 SP1

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik mag het eigenlijk niet kwijt maar ik vind tot nu toe de windows 7 geen verbetering vergeleken met XP, het blijft allemaal heel lastig om dingen te vinden en te veranderen. Het zal een kwestie zijn van wennen maar toch.....
 
Hey harry,

Dank voor het mee denken, ik had misschien mijn mening voor me moeten houden.
Je terug koppeling werkt goed, das handig.
Ik zelf ben over gestapt op Macos want dat vind ik toch prettiger werken. Ik was altijd grote liefhebber van windows maar sinds ik een mac ontdekt heb haha...
 
Hoi !

Niks mis met Mac OS, hoor, maar het is en blijft een OS voor de happy vieuw.....

En met Mac-reparatie's kan ik de kost niet verdienen, om over nieuwbouw maar niet te spreken.

Dit jaar toevallig 1 (!) klant gehad met een MacBook, waarop Tiger 10.3 op geinstalleerd moest worden, en geloof me: het is me nog gelukt ook !

Greetz,

Harry.
 
Nou ik deed het niet voor het uiterlijk, al moet ik wel zeggen dat met een simpele ingreep het uiterlijk sterk beter is als met een windows platform. Gelukkig is het allemaal persoonlijk haha, nogmaals windows is en blijft een goed programma maar ik vind het allemaal wat lastig worden die pakketten. Bij mac is het gewoon compleet. Maar idd als je er de kost mee moet verdienen is het een heel ander verhaal.

Maar goed, we dwalen vreselijk af van jouw onderwerp haha.
Nogmaals dank voor je reactie.
 
Hoi !

Graag gedaan, hoor.

Greetz,

Harry.
 
EINDELIJK SP1 VOOR WINDWS 7!
Ik hoop dat microsoft een knap staaltje werk van maakt:thumb:
Want windows 7 is opzicht nog niks sneller in vergeleken met xp en vista.
Want vista laat bij het laden net iets sneller je desktop zien. en dat duurt bij windows 7 net weer iets langer.
 
EINDELIJK SP1 VOOR WINDWS 7!
Ik hoop dat microsoft een knap staaltje werk van maakt:thumb:
Want windows 7 is opzicht nog niks sneller in vergeleken met xp en vista.
Want vista laat bij het laden net iets sneller je desktop zien. en dat duurt bij windows 7 net weer iets langer.

Dan doe je toch iets niet goed....................
 
Hier ook duidelijk andere ervaringen, Windows 7 is een stuk sneller dan Vista.
 
Inderdaad, Windows 7 is voor wat mij betreft een snelheidswinst van ruim 50% alleen al bij het opstarten (van 2 minuten naar bijna 1 minuut) en de rest werkt ook een heel stuk soepeler...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan