Windows 7 start niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordi532

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2007
Beste HM-ers,

Ik zit al een tijdje met een probleem. Heb het zon 2 maanden gewoonweg genegeerd maar ik vind het nu echt ronduit vervelend worden.

Het probleem is als volgt:
Wanneer ik mijn computer opstart en de POST is doorlopen, laad hij Windows 7 in. Dit doet hij normaal dan verwacht je maar dan... De animatie van het opstarten is afgelopen, me numlock knippert aan en uit, hierna start hij normaal op, maar in dit geval freezed hij en moet ik mijn computer opnieuw opstarten. Soms tot 3 keer aan toe.

Wat heb ik al geprobeerd?
- Windows herinstalleert
- Windows herstellen
- Windows Update KB977074 verwijderd
- Harde Schijf op fouten gecontroleerd, 100% OK status.
- Memory test. Geen fouten aangetroffen.

Mijn systeem:

Core 2 Quad Q9550
4 GB Corsair Value RAM
ATi HD4890 1gb club3d

ik draai Windows 7 32Bit Ultimate.

Alvast Bedankt !

Vriendelijke groet,

Jordi Hamhuis

Lees dit eens door.
Heb je mogelijk een usb stick of harddisk tijdens het booten aangesloten staan op de machine?

Alleen een Los iPhone usb-kabeltje, USB gamepad, USB Muis, USB toetsenbord.

Je hebt dat door mij gelinkte topic doorgelezen en wat uitgeprobeerd?

Heb niet zon PS2 verloop kabeltje liggen hier, maar ga die andere dingen even proberen. Moment.

Ik krijg

'bootrec.exe ' is not recognized as an internal or external command operable program or batch file.

werk ie alleen als je vanaf de CD opstart ofzo?
Heb hier niet de CD bij de hand namelijk.

reperaties via Windows Herstel al uitgevoerd btw. en dat staat er telkens opnieuw.
Voltooid geen fouten gevonden.

Laatst bewerkt:
Opgelost, heb geen legale windows dus ik mag hier niet bekendmaken hoe ik het heb opgelost.

Ja, dat mag je wel, je mag namelijk wel schrijven over problemen met illegale software maar je mag niet schrijven over de vindplaats van dat soort software.

Oke, naja de activator die ik had gebruikt heb iets met me windows gedaan wat ie niet zo leuk vond.

Andere activator en ik had het probleem niet meer. raar maar waar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan