Windows 7 Start niet meer op, Wel in Veiligemodus

Status
Niet open voor verdere reacties.

stephen1991

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2010
Hallo lezers

Ik zit met het volgende probleem
Gister deed me laptop het nog zoals die het hoort te doen, maar ineens na opnieuw opstarten.. was die aan het vastlopen na verbinding te hebben gemaakt met internet, dus na 30 seconden kon ik hem via de uitknop uitdoen want ik kon niks meer?, dus mijn 1e gedachten ik heb hem 2 maanden gebruikt zonder anti virus er is gewoon een virus binnengekomen en nu ineens heb die me laptop ver'ne*kt' ik dacht dat het een virus was dus ik via veilige modus proberen erin te komen en tot me verbazing zonder enkel probleem! afijn anti virus binnen halen scannen en ja hoor Virus gevonden ''Magnipic'' ik overal dat ding verwijderen, opnieuw scannen, helemaal schoon, ik denk oke nou dan zou ik toch ik m toch weer normaal kunnen gebruiken? nou nee.. hij start nog steeds niet op in normale omstandigheden, of hij moet een goeie ''bui'' hebben en dan ken je max uurtje wachten tot je wat ziet maar daar heb ik geen geduld voor & owja om er bij te zeggen hij is niet legaal, maar dat zou het probleem niet moeten zijn want zit nu in veilige modus op internet? IK weet me even geen raad meer! eerst loopt die vast al die verbinding heeft met internet dan vind ik een virus.. virus weg, en hij doet het nog niet..

Iemand hier de gouden tip voor mij wat ik kan doen???

want ik weet het niet meer!

Met vriendelijke groet Stephen

De gemaakte systeembackup terugzetten die je hebt en als je die niet hebt, dan de illegale versie er weer kaal op zetten. Dat gaat oneindig veel sneller dan gaan zoeken naar resten van het virus en al de (door het virus veroorzaakte) problemen oplossen.

Laatst bewerkt:
Waar kan ik die terug zetten dan? zit te kijken maar zie alleen staan backup maken en dat kan niet in veilige modus, en hem weer compleet illegaal maken zal ook geen optie wezen aangezien ik hem kant en klaar heb overgekocht met laptop en adapter alleen..

Laatst bewerkt door een moderator:
ja dat is wel de makkelijkste oplossing maar zou toch moeten werken op 1 of andere manier :/

'' Plaats de installatieschijf van Windows Vista of Windows 7 in het schijfstation en start de computer. ''

& die heb ik dus niet helaas

UPDATE!

ik heb net een programma gedownload die alle meldingen van me illegale Windows heeft verwijderd en ik kom weer normaal bij bureaublad terecht!, alleen nu heb ik alsnog het probleem als die verbinding met internet maakt loopt ie weer vast.. dus dat is wel minder,

Maar... ik heb een melding staan dat ik een Wireless netwerk card moet installeren.. , terwijl ik in veilige modus wel zonder problemen op dit netwerk kan?

What to do?

Ja klopt maar was voorgaand geen probleem, en nu zijn ook alle meldingen weg, maar zodra ik verbinding met internet krijg bammm laptop vast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan