windows 7 start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

panisb

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2002
Berichten
172
Op mijn laptop startte ik op met een dual boot. Met vista en w7. Ik heb met easeus partition master de a: (waarop w7 stond) groter gemaakt en de D: (eigenlijk een opslagplaats) kleiner. Helaas start mijn windows 7 nu niet meer op. Wel kan ik via de c: (waarop vista staat) nog wel in de bestande. Weet iemand hoe ik dit weer in orde krijg? Ik heb geen installatie dvd en met de w7 herstelschijf lukt het me niet, Wie kan me helpen?
 
wat is het probleem: als je opstart: zie je het scherm van de dualboot niet meer, staat Win7 daar niet meer in of lukt het niet als je wil opstarten met Win7?
 
De dualboot zie je nog wel. Maar als je dan wilt opstarten met de melding dat hij niet kan opstarten/geen toegang heeft. Dan geeft hij in 3 stappen wat je moet doen (w7 cd+ opnieuw opstarten) maar ik heb die cd dus niet. Maar dan nog ook met herstelschijf doet hij het ook niet. En onder staat nog zoiets als 0x0005000 ...????
 
nee geen blue screen gewoon de mededeling dat het niet toegankelijk is, of bedoel je iets anders?
 
nee, nee

heb je trouwens al geprobeer met de recovery dvd?
 
heej das een mooi programmaatje. Ik zie nu inderdaad bij #1 w7 en daarbijngemeld "deleted partition" Bij #2 staat vista en boot partition. Maarruh hoe nu verder voordat ik straks nergens meer kan opstarten? (ben een kneus in computers)
 
Kun je ff melden hoe je een en ander voor elkaar hebt gekregen?
Dat kan ook anderen helpen met hetzelfde probleem.
Blij dat het gelukt is.:thumb:
 
ok. ik zag dus via het door jou genoemde programma dat de partitie a: deleted was. Dus op zoek gegaan naar een herstelprogramma voor partities. Ik he de wizard recovery van easeus gebruikt en de A;"laten herstellen. En dat heeft gewerkt. vraag me niet hoe en wat verder, want daar bergijp ik echt niks van. Maar erg blij mee.
 
Ja dat kan ik me indenken.
Succes verder en bedankt voor het reageren nog.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan