Windows 7 start niet meer op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jamesr

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2007
Berichten
115
Na dat ik een hd heb geformateerd.
Start windows 7 niet meer op.
Op deze schijf stond ook een windows 7 home edition, die ooit is voor een maatje heb geinstaleerd.
Met een boot div cd die had heb ik naar de hardeschijf gekeken.
En het rare is het zijn allemaal C schijven. Terwijl ik eerst E ; F ; H schijf had en C dan natuurlijk
De 100mb die hij helemaal aan begin van die installatie reserveerd geeft hij er ook in weer, en die heet ook C.
Verder heb nog met mini xp gekeken of de hardeschijf waar windows zou op moeten staan leeg is , maar die niet het geval.
De harde schijf waar windows 7 home edition op stond is wel geformateeerd.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doe om dit op te lossen.

Zelf draai in windows 7 proffesional x64

Oja nog een extra vermelding
hij gaf in de partitionaltool die ik gebruikte ook nog aatal kb weer die ik schijnbaar niet gebruikte, daar heb ook hardschijf van gemaakt , ik dacht die voeg later wel weer toe aan een gebruikte harddisk. Daar zou volgens mij ook wat mee te maken kunnen hebben. Maar geen idee hoe dat weer moet terug draaien.
Opstart herstel van windows zelf geef aan dat probleem niet kan opgelost worden .

fout code zie bijlage
 

Bijlagen

  • PICT0003.jpg
    PICT0003.jpg
    101,3 KB · Weergaven: 40
Zal ik je een grap vertellen?
Uit je posting concludeer ik dat je zodanig veel hebt ge-, ehh................ 'gedaan' met het systeem dat ik niet eens een advies dúrf te geven, anders dan : pak een Windows DVD, boot ermee en formatteer alles wat je aan hdd's kan vinden in je machine en start met een schone lei.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan