windows 7 start niet meer op!

Status
Niet open voor verdere reacties.

greacus

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2009
Berichten
133
hoi,

Ik had gister m'n pc op slaapstand gezet, hierbij heeft ie soms crashes, deze keer ook maar nu start hij niet meer op. dus heb ik de boot cd gebruikt maar deze ziet mijn backup niet staan op mijn externe hardeschijf. wat moet ik doen?

alvast bedankt

greacus

PS:
windows 7(geen sp)
niet aangesloten op internet
 
Ik zet de pc altijd in de slaapstand en vervolgens drukt m'n moeder de computer uit.. Geen prettig idee omdat er altijd wel wat aanstond wat belangrijk was.

Zodra ik de computer weer aanzet doet hij inderdaad niks. Er blijft steeds een wit - knipperen. Dit is makkelijk te verhelpen door de computer uit te drukken en gewoon weer aan te zetten. Daarna de herstelgegevens verwijderen en Windows start weer normaal op...

Ik zou helaas niet weten of dit ook te verhelpen is als je de boot CD al hebt gebruikt..

Groetjes! :thumb:
 
bedankt voor je snelle reactie

hoe verwijder ik de herstel gegevens wanneer de pc niet opstart??

greacus
 
Door de computer op te starten, gewoon even 2 minuten wachten.. Je krijgt gewoon je opstart scherm te zien. Daarna gaat er een wit - knipperen in de linkerbovenhoek (Als het goed is) Dan wacht je even, druk je de computer uit en weer aan. Als het goed is moet Windows dan vragen naar Herstelgegevens verwijderen of doorgaan met het herstellen.

Als het niet gebeurd, dan is er waarschijnlijk wat anders aan de hand, en moet je een recovery gebruiken...
 
bij mij komt er: CD-ROM BOOT - BOOT Ready

dit kwam er ook te staan voordat ik de BOOT CD had gebruikt(zat dus nog niet in de pc)

Greacus
 
ehm, hoe doe ik dat dan als ik niet bij de ehd kan want de backup staat in een map op de ehd en daar kan ik niet komen
 
moet ik dan de ehd op een andere pc aansluiten en dat uit die map halen(dus gewoon direct op de ehd zetten, of moet ik de ehd op een andere pc aansluiten en de backuup op een cd branden??

(ehd = external hard drive)

greacus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan