Windows 7 start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

MerlijnD

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2010
Berichten
317
Beste helpmijers,
Ik heb een keer een oude creative sound blaster s0100 card gekocht ik dacht mijn geluids kaart is toch k*t dus ik zet hem erin, windows opstarten, en ja hoor hij zag hem.
Toen ging de computer (windows 7 32 bit) drivers instaleren en toen er kwam te staan driver succ..... BAM! BSOD nou ik computer op nieuw opstarten sound card eruit gehaald en toen windows aan het opstarten was weer bsod ik weer opnieuw opstarten: weer bsod uiteindelijk windows 7 repair disk onder het stof weggehaald en in de computer gestopt hij zag de fout: corrupt driver maar hij kon hem niet herstellen of iets wat een *** zooi al mijn dingen staan op die pc!!!
Ik zit nu in de command promt op windows 7 repair disk.
Help me!!!
Trouwens ik weet niet hoe de driver heet.
Mvg Merlijn
 
Laatst bewerkt:
Wat is de safe mode button met f8 kom ik namelijk in het harddrive boot menu
 
F8 is de toets om in veilige modus te komen, het is wel het moment wanneer je deze gebruikt, dat het lukt.

Hier nog uitleg;
http://www.virushelp.nl/veilige_modus.htm

@tolga15,

Het is een Windows functie geen PC functie.
 
Laatst bewerkt:
nope f8 werkt niet wat moet ik doen om de corrupte driver te verwijderen?
 
nee ik heb een dualboot en nu hem ik in ms config dat ding verwijderd dat het screen laat zien van dualboot en daar moet ik op f8 drukken.
Is er geen live cd driver sweeper ofso?
 
weten julllie wel waar de driver geinstalleerd word ? dan delete ik die file wel even
en is er nou een portable driver sweeper ik mijn mijn pc namelijk hard nodig daarom wil ik het weer goed krijgen wegens dat ik hem veel nodig heb voor school
 
ik heb mini xp op hirens boot cd en met autoruns kan ik de driver verwijderen alleen hoe heet de file van de creative sb0100 windows 7 heeft de drriver uitzichzelf geinstalleerd.
 
had geen tijd om te wachten op een bericht heb data opgeslagen en windows 7 er weer op gezet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan