Windows 7 start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnncops

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
Hallo, ik heb het volgende probleem. Mijn desktop start niet meer op maar blijft "hangen" tijdens het opstarten. Het enige wat je ziet is een zwart scherm met het windows logo "Windows starten".
Mijn pc draait onder Windows 7. Het moederbord is van Combo G 41 M-P33. Misschien kun je er iets mee.

Groet, Johnn

Aan je moederbord hebben we niet veel aan... Misschien als je je specs niet weet met Speccy een linkje sturen?

De pc start niet op dus hoe zou ik dan een Speccy kunnen maken van de inhoud?

Ik probeer de windows opnieuw te installeren maar krijg deze melding.Printscreen.jpg
Kun je daar iets mee?

Zou eerst eens proberen om naar de herstelconsole te gaan van die DVD en niet gelijk opnieuw te installeren en de diverse opties eerst uitproberen.

Ook vanaf een Hirens Boot CD zou kunnen en de schijf eens te controleren met de tool van de schijffabrikant, vermoeden is dat die niet goed meer is.
http://www.hirensbootcd.org/download/

Bedankt voor je reactie. Ik heb de kast open gemaakt en toch maar even de sata kabels in en uit de ingangen gedaan.
Durf het bijna niet te zeggen maar hij start weer op!!! Waarschijnlijk vuil op een van de sata kabels.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan