Windows 7 start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

D3nnisss

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jun 2011
Berichten
3
Hallo allemaal,

Vanmiddag heb ik perongeluk mijn van mijn hardeschijf een dynamische gemaakt.
Toen ik het zag voelde ik al aankomen dat ik hem dus niet meer kon starten en inderdaad ik kan mijn computer nu niet starten.
Het opnieuw installeren van windows maakt me niet uit maar ik moet wel een backup hebben :(

Iemand een idee?

Goet,
Dennis
 
Ik zou met een andere computer (of aan iemand vragen of die wilt) de Minitool Partition Wizard bootable cd downloaden, deze branden met BurnCDCC (evt. uitpakken met 7-Zip) en vervolgens van je dynamische schijf een primaire maken.
set%20partition%20as%20Primary.png
 
Ik heb een nieuw probleem: Als ik dat programma Minitool Partition Wizard bootable cd wil gebruiken moet ik de harde schijf aansluiten. Als ik dat wil doen ziet die de harde schijf met w7 erop niet meer van de goede leen pc. Kan ik die harde schijf nu aansluiten terwijl de pc aan staat en het probleem verhelpen? Of is er een andere oplossing. De bios herkent hem dan ook niet meer. Die 2 zitten elkaar dus dwars omdat het allebei C schijven zijn.
 
Ik moest er ff over nadenken, maar je wilt nu dus de schijf in een andere pc als extra aansluiten? In dat geval gaat het idd niet werken...

Je kunt in de originele pc de computer opstarten met de Minitool partition wizard bootable cd. (De computer start dan volledig op v/d cd) en dan volgens mij de eerder voorgestelde wijziging maken...
 
Hartelijk dank voor de informatie. We gaan nu een cd branden met dat programmetje erop en de PC daar mee booten. Dit gebeurt wel met de leen pc want dat is de enigste die nu tot mijn beschikking is. Als dat niet werkt ga ik een behuizing kopen en sluit ik hem via usb aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan