windows 7 start niet na installeren nieuwe software

Status
Niet open voor verdere reacties.

george90

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jul 2011
Berichten
3
Mijn computer start niet meer op na installeren software

al drie keer windows 7 op nieuw geinstalleerd

weet iemand waar dit aan ligt

geinstalleerde software is itunes, microsoft essentials etc,

krijg melding dat geheugenruimte niet beschreven kan worden maar testen geven aan dat geheugens goed zijn
heeft iemand een gelijke ervaring?
PC is nu al voor vierde maal niet meer op te starten
 
Welkom bij de Helpmij!
Is de hardware geschikt voor 7 of is de machine ooit geleverd met bijv. XP?
[edit] hoe heb je het voor elkaar gekregen itunes erop te zetten zonder dat de machine is opgestart na de Windows installatie? [end edit]
 
Laatst bewerkt:
Idd. dáár had ik overheen gelezen.
@george90 : wat als je 7 installeert zonder itunes? Dan nog steeds problemen?
 
het is een nieuwe pc dus de eerste keer werkt windows 7. Echter na installatie van software (kan itunes zijn of ander programma start windows niet meer goed op. als het weer wel opstart na drie opstarten werkt het goed maar dan start de computer helemaal niet meer op

na weer installeren windows werkt alles weer goed maar weer na installeren software gaat het weer fout. heeft iemand dit al een meegemaakt en weet die een oplossing
bij voorbaat dank
 
Je gaat té snel voor mij.
Als Windows is geïnstalleerd, wat zijn dan je eerstvolgende stappen geweest (qua installatie)?

de beste (mogelijk enige meest handige methode) is:

Windows,
moederbord (chipset)drivers
Windows update (en update herhalen tot er geen enkele update meer gevonden wordt)
virusscanner
overige software
 
Hallo gast0225

het is een nieuwe pc met windows 7 en alles werkt goed tot dat ik software ga installeren

na installatie van software start windows alleen op met herstel functie maar na drie keer werkt dit ook niet meer

als ik windows weer op nieuw installeer werkt alles weer goed maar als ik dan bijv microsoft essentials installer dan werkt alles goed, ik sluit windows af , en de volgende keer opstarten geeft gelijk weer problemen

nu al vier keer windows opnieuw geinstalleerd maar weer na installeren andere software bij opnieuw opstarten windows 7 start windows niet meer.
Soms na drie keer starten start windows wel op en dan werkt alles goed maar na enkele keren start windows geheel niet meer

heb de computer al drie keer terug gebracht naar de winkel maar zij zeggen dat het een software probleem is veroorzaakt door geinstalleerde software, maar dat mag toch niet gebeuren met programma,s als itunes of microsoift essentials.

Heb het idee dat er hardware matig iets fout zit, dit is gecontroleerd maar alles zou goed zijn. Hoop dat iemand ervaring heeft met dit soort storingen

met deze computer kan ik niets beginnen zodra ik software installer gaat het fout

hoop dat je een idee hebt wat het kan zijn
 
Weet je zeker dat je de goede installatiebestanden hebt, als die corrupt zijn of 32-bit terwijl het 64 moet zijn (of andersom) en je gebruikt elke keer dezelfde bestanden, dan zul je ook elke keer dezelfde problemen houden.

Los daarvan zeg je: "maar dat mag toch niet gebeuren met programma,s als itunes of microsoift essentials."

Ook met programma's van bekende uitgevers kunnen er problemen ontstaan, het kan ook zijn dat er iets anders naast draait als bijvoorbeeld een virusscanner welke getriggerd word door itunes of microsoift essentials.
 
Dat het een nieuw machine is met 7 erop zegt qua updates 0,0.
Ben je al bij Microsoft update geweest en nogmaals geweest en nog een paar keer?

Wat itsmesander hierboven beschrijft is ook wel aardig gevonden. Heb je misschien de verkeerde software (32/64) voor de machine?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan