windows 7 start niet op, blijft in een loop vastlopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Baldwin1922

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jul 2015
Hoi,

Ik ben druk met foto's in de weer geweest met PSE 10. Op een gegeven ogenblik kreeg ik een melding van tekort geheugen sluit applicatie af. Na klikken op het bekende kruisje rechtsboven werd mijn scherm zwart en er gebeurde niets meer. Als ik opnieuw opstart dan lijkt alles normaal maar helaas, tussendoor komt er heel kort een blauwscherm in beeld en hoor ik de bekende piep en dan start alles weer van begin af aan. Mijn PC staat als het ware in een loop en reageert nergens op.
Wie weet hoe ik het kan resetten of de loop kan doorbreken zodat mijn PC weer normaal opstart, of kan ik hem beter naar een service punt brengen ????

gr. Baldwin

Ik krijg sterk het vermoeden dat je hele C: partitie nu vol is. Dan kun je Windows niet opstarten.

Je zou met (bijv.) een Hiren's Boot CD kunnen opstarten (kiezen voor Mini Windows XP en op Enter drukken) en kijken of je daarmee de C: schijf kunt benaderen en daar dan een opruiming kunt doen.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Hoi Tijs,

Helaas heb ik geen CD spelre meer in mijn PC. daar zit een extra SSD.
Ik had gehoopt dat er misschien een reset optie op de PC zou zitten. Waarschijnlijk breng ik mijn PC naar een service punt, maar dan zit je gelijk weer een week zonder PC.

gr. Baldwin

Hiren's Boot CD kan ook op usb memory-stick worden gezet en van daar af gestart. Zie deze link hoe zo'n usb memory-stick in elkaar te zetten.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan