Windows 7 start telkens weer op na het afsluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dunan19

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 sep 2010
Beste forumleden,

Sinds een aantal dagen heb ik een Probleem met mijn Dell XPS 15 laptop met Windows 7 64 bits. Wanneer ik mijn laptop wil afsluiten start deze telkens weer opnieuw op.
Na het raadplegen van diverse webpagina´s is het probleem nog steeds niet opgelost. Mijn laptop geeft aan dat mijn accu aan vervanging toe is zou dit een mogelijke oorzaak hiervan kunnen zijn?

alvast bedankt!

Martijn

Hoi,

dan al eens allen op het lichtnet geprobeerd en in veilige modus wat dan? laatste niet logisch niet goed gelezen:o

Laatst bewerkt:
start>configuratiescherm>energiebeheer>kijk hier eens bij het gedrag van de aan/uit knop bepalen.
stel dit dan in op afsluiten.

En als je wel kan opstarten, doe dan even uitzetten dat de laptop zich zelf herstart.
Dat kan zo:

Klik op de start knop in windows 7;
Klik op control panel / configuratie scherm; Klik op System and Security / Systeem en beveiliging;
Klik op System / Systeem;
In de linker balk, klik op Advanced system Settings / Geavanceerde systeeminstellingen ;
Zoek onderaan het ”Startup and Recovery” / “Opstart- en herstelinstellingen” deel en klik op Settings / Instellingen;
Zet het vinkje uit bij “Automatically restart” / “De computer automastisch opnieuw opstarten”;
Klik op OK waar nodig en sluit alle vensters.

Windows 7 zal nu bij een “ernstige” fout-melding niet meer automatisch herstarten.

Altijd handig want als er wat aan de hand is en je windows pc start elke keer opnieuw op, dan krijg je het blauwe scherm niet te zien met foutcodes en zo weet je nooit waar het aan kan liggen.
Schakel je dus het automatisch herstarten uit, dan zie je wel het blauwe scherm met foutcodes en kan je daar op zoeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan