Windows 7 Starter op Netbook, uitroepteken bij Netwerkcontroller

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Heb net Windows 7 Starter op mijn Netbook geinstalleerd alleen het internet krijg ik niet aan de praat. Heb de LAN driver geinstalleerd en onder Apparaatbeheer staat bij Netwerkadapters gewoon Realtek PCIe FE Family Controller. Alleen bij overige apparaten staat een uitroepteken bij Netwerkcontroller.

Ik heb het al bij Toshiba support geprobeerd, zijn niet bijster kundig geloof ik en nog geen oplossing.

Het is een Toshiba NB500. Mijn internet werkt inmiddels, dit lag aan het rebooten van het modem, dit wil hij blijkbaar elke keer als ik wissel van netbook naar pc.

Wel staat er nog steeds dat uitroepteken bij apparaatbeheer dus iets is niet pluis en zou het graag oplossen ook al hindert het me momenteel niet.

Geloof dat dat uitroepteken bij de Netwerkcontroller normaal is tot je windows update hebt gedaan, is nu dus gefixed. Dit is eigenlijk bij mijn desktop pc ook altijd zo geloof ik. Beetje verwarring doordat het internet het niet deed door modem.

Een uitroepteken gaat pas weg, wanneer de (juiste) driver voor de hardware is geïnstalleerd.
Mogelijk dat Windows Updatedeze driver installeert.
Zo niet, dan zal je naar de fabrikant van de hardware dan wel Netbook moeten gaan om deze op te halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan