windows 7 starter

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragon1986

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2013
Berichten
45
ik ben op zoek naar windows 7 starter voor een samsung n150 netbook
ik had hier wel de home en prof versie gevonden maar ik krijg het niet voor mekaar om ergens de starter versie te vinden en ik had er zelf ook nog nooit van gehoord

m.v.g boy
 
Hallo,

Windows 7 Starter is ligste versie met de minste toeters en bellen.
 
oke dat is de uitleg over starter nu misschien nog iemand die weet waar ik hem kan downloaden
 
Daar mogen we je niet mee helpen helaas..... Staat in de huisregels van helpmij.nl
 
waarom is er dan wel een link te vinden voor home en prof ik vraag niet om crack maar gewoon legale versies
 
Windows 7 Starter is niet los te krijgen. Windows 7 Starter wordt alleen voorgeïnstalleerd geleverd (OEM).
 
dus de enige oplossing is dan om een andere product key te kopen wat een oplichterij dan zeg

maar bedankt voor je reactie
 
:confused: helaas is het zo ...

maar ook hoezo starter editie ? is het notebook zoo slecht ?? :(
 
Laatst bewerkt:
:confused: Snap ik je ... die Home editie was ook niet goed meer ? of wat er mis mee was ??
 
hij was echt heeeeel langzaam geworden dus ik wou er vista opzetten mij fout want ik had niet gekeken of dat er wel op kan
nergens drivers van te vinden wel voor 7 en xp dus vandoor dat ik er dan weer 7 op wou zetten
 
:confused: Maar ook als je wel windows 7 home geinstalleerd had neem ik aan dat je licentie ( sr. nummer al had ..toch ?? ) upgraden of op W7 starter omzetten, kan je dan wel met dezelfde nr. ;)
 
ik heb een sr ja maar er staat nu dus geen starter meer op en ik kom er niet uit met het upgraden maar ik heb een legale key gekregen nu van me zwager nu alleen ff home installeren en hopen dat het werkt
 
nou het is niet gelukt hij geeft aan dat het niet de goede key is en ik heb nu een engels versie erop jammer maar ja
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan