Windows 7 startop met de vraag om HP essentinail te laden van CD

Status
Niet open voor verdere reacties.

RIFRI

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2006
Mijn PC is omgebouwd naar een ssd schijf en van XP naar Windows 7 nu vraagt hij na de opstart naar HP essentinail Packic.MSI
Die zit al op de ps als ik kijk bij verwijderen.
opnieuw laden lukt niet ????

Rifri,

Ik neem aan dat u nu probeert om een softwarepakket voor je HP photosmart probeert te installeren.
Inmiddels bestaat HP Photosmart Essential niet meer, dit is vervangen door HP Photo Creations.

De software is hier te vinden: http://www.hp.com/global/us/en/consumer/digital_photography/free/software/photo-creations.html
Klik op het bovenste blauwe knopje (For Windows® XP, Windows® Vista and Windows® 7 (38.0MB)).

Ik moet erbij zeggen dat deze software optioneel is, de software is om foto's te bewerken en heeft niets te maken met de daadwerkelijke werking van de printer!

Succes

HP pc's... altijd wel een last aan je been..

Ik denk dat je computer heeft gedetecteerd dat er geen HP essential op je hardeschijf zit wat de PC wel wilt natuurlijk he want het is HP !
dus handmatig de programma erop zetten?
of met een cd booten o.i.d en de hp essentials op je SSD zetten?
anders even in je bios kijken via wat je boot

iCreative

Hallo

bedankt voor je reaktie , maar dat is niet het probleem
het programma HP essentimel staat er wel op ,maar het lost mijn probleem in adobe photoshop niet op .
ik kan geen foto inladen in bewerken

Ik vind het altijd de beste oplossing om alle "extra's" van hardware leveranciers te verwijderen (configuratiescherm-Standaardprogramma's-Programma's en onderdelen (linksonderin)).
Niet alleen dat het starten van de PC ineens veel sneller gaat, maar ook de gehele werking van Windows verbetert er door.

Hallo

bedankt voor je reaktie , maar dat is niet het probleem
het programma HP essentimel staat er wel op ,maar het lost mijn probleem in adobe photoshop niet op .
ik kan geen foto inladen in bewerken

Eventjes opnieuw, volgens jouw PM is dit het probleem:

RIFRI; zei:
mijn probleem zit in het programma adobe fotoshop elemens 7 op windows 7 met office 2010, als ik het programma start en dan een foto wil laden om te bewerken loopt elemens vast zonder melding!

Zodat de rest hier ook van weet.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan