Windows 7 System Recovery

Status
Niet open voor verdere reacties.

DhrDaan

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2010
Hallo,

Ik weet niet als dit hier goed staat.

Vorig jaar heb ik mijn computer (waar Windows Vista opzat) geupgrade naar Windows 7.
Nu wil ik mijn hele computer herstellen (gewoon dat alles weg is).
Maar dit lukt niet, als ik mijn computer aan doe en vervolgens op F11 druk dan gebeurt er niks en wordt Windows 7 gewoon opgestart.

Op welke manier kan ik wel mijn computer recoveren?

Alvast bedankt,
Daan

Nu wil ik mijn hele computer herstellen (gewoon dat alles weg is).

Hoi...

Of een cd lenen of downen en je eigen key gebruiken.Je doet dan een nieuwe instal.
Let wel dat je dan evt voorgeinstalleerde progjes kwijt bent.

Hoi...

Of een cd lenen of downen en je eigen key gebruiken.Je doet dan een nieuwe instal.
Let wel dat je dan evt voorgeinstalleerde progjes kwijt bent.

De CD van Windows 7 of van Vista, want eigenlijk wil ik wel weer terug op vista. Kan ik W7 er ook afgooien?

Ga eens na start, uitvoeren , typ : MSCONFIG in en dan klik je op : Computer Opstarten
Als daar Windows 7 & Vista instaan verwijder je 7 als je dat nog niet hebt gedaan
En dan start je hem opnieuw op en dan krijg je hopelijk vista back denk ik :p
heb er ook niet zoveel verstand van maar toch;)
:cool:

Ga eens na start, uitvoeren , typ : MSCONFIG in en dan klik je op : Computer Opstarten
Als daar Windows 7 & Vista instaan verwijder je 7 als je dat nog niet hebt gedaan
En dan start je hem opnieuw op en dan krijg je hopelijk vista back denk ik :p
heb er ook niet zoveel verstand van maar toch;)
:cool:

volgens mij gaat dat echt niet werken. het is alleen mogelijk met een vista cd. (of recovery partitie)
waarom wil je eigenlijk terug naar vista? (vraag ik omdat win7 eigenlijk een opgevoerde vista is (wat een eigen mening is))

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan