Windows 7 taal veranderen en is mijn windows een beta of een normale versie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

91Serpent91

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2008
Hallo,

Ik heb een tijdje terug win7 prof geïnstalleerd en het bevalt me echt super goed :thumb:, alleen ik heb er ook een language pack bij, hoe kan ik die installeren? Ik heb al het via configuratiescherm geprobeert alleen daar staat niet zo'n balkje met allemaal talen en dat je er evt. eentje bij kan doen. Nu weet ik dat er niet een standaard talenpakket in win7 prof zit maar die language pack is er niet voor niks :P

En wat ik graag nog zou willen weten hoe kan ik zien of deze windows een beta of een normale versie is?

Een eerlijke vraag is hoe heb je die versie? Meestal kan je bij de eigenschappen van "Deze Computer" dus rechter muis knop daar op en Eigenschappen.
Daar krijg je te zien welke versie daar op zit.

Language packs van Windows kunnen alleen (van wat ik weet) geinstaleerd worden onder Windows 7 Ultimate.

Ik heb deze versie via MSDN site waar ik OS enz vandaan kan halen die legaal zijn, die had ik nog van mn vorige school namelijk :P
En de versie staat niet bij "deze computer" maar ik had het ff met dxdiag gedaan (dat ik daar niet eerder aan dacht :rolleyes: maar daar staat; 'Windows 7 Professional 32-bit (6.1, build 7600)' ik heb gehoord dat je hier aan kon zien of het om een beta gaat of om een normale.
Wie kan me uit de brand helpen :confused:?

Ik heb deze versie via MSDN site waar ik OS enz vandaan kan halen die legaal zijn, die had ik nog van mn vorige school namelijk :P
En de versie staat niet bij "deze computer" maar ik had het ff met dxdiag gedaan (dat ik daar niet eerder aan dacht :rolleyes: maar daar staat; 'Windows 7 Professional 32-bit (6.1, build 7600)' ik heb gehoord dat je hier aan kon zien of het om een beta gaat of om een normale.
Wie kan me uit de brand helpen :confused:?

Hey,
Ja je hebt de volledige versie dat kun je zien aan build 7600.
En de talen van je besturingssysteem kun je alleen veranderen in ultimate.

Maar waarom is er dan zo´n language pack? of is die alleen bedoelt voor ulitmate ofzo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan