Windows 7 Taal veranderen | + Problemen met permissies.

Status
Niet open voor verdere reacties.

radicalgamer

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2010
Beste helpmij-ers,

Ik heb laatst een (legale, van MSDN) Windows 7 Profesional 32 Bit gedownload en geinstaleerd, nu heb ik 2 problemen en aangezien deze beide met W7 te maken hebben maar in 1 topic gegooit :p.

1: Hoe verander ik de Engelse taal instelling naar Nederlands?
Ik zag een tut van Bertus, maar die zegt bij stap 2 of 3 dat je op 'Remove/Instal language pack' moet klikken, helaas staat bij mij, en bij een aantal anderen die knop er niet... (Moet toegeven dat ik geen probleem heb met de Engelse versie maar als het naar Nederlands kan is dat toch wel wat fijner :))

*KNIP* Probleem 2 al opgelost :)

En tot slot: Ik rommel in System32 NADAT ik een totale back-up heb gemaakt, op andere fisieke hardeschrijf, geen partitie. Als er iets misgaat (kan me niet bedenken hoe... maar toch :p) dan kan ik dat terug draaien.

Dus, iemand een idee waar die taalknop gebleven is, en hoe ik een bmp in System32 kan veranderen?

Mvg.

RadicalGamer

EDIT: Heb de achtergrond met wat omwegen toegankelijk gemaakt, maar krijg nu het idee dat alleen Windows 7 Ultimate en Enterprise talen kunnen veranderen... Is dat zo?

Laatst bewerkt:
Op 2 van de 3 weet ik een simpele kleine raad.
1. Naar mijn ervaring (heb windows 7 ultimate gehad) Ben ik erachter gekomen dat je met Ultimate alleen taalpakketten in een update krijgt.
Wél is er de mogelijkheid om laungagepacks te downloaden. Google is je vriend: http://www.google.nl/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=windows+7+professional+language+packs

2. VOor het veranderen van mijn inlogscherm (die is inderdaad oerlelijk) Heb ik Tuneup. maar dat is een programma die geld kost. Ook heb ik een tijdfje tuerg LogonstudioVista gebruikt. Deze werkt ook op windows 7! ALleen lukt het bladeren naar een plaatje niet, maar je kan gewoon het plaatsje vanaf je map in ed "preview" slepen en het werkt.
Logonstudiovista kun je hier vinden: http://www.stardock.com/products/logonstudio/
Ooh ze hebben al updatesgemaakt zodat het ook op windows 7 werkt:P Maargeen zin om mijn post te verandernXD
Naja.. voor je andere probleem zijner vast nog heel veel andere mensen die je kunnen helpen!
Succes!

@BlueroothUSB:
Bedankt, ik ga dat progje even proberen :)
Was er ondertussen in geslaagt de achtergrond te veranderen maar blijkbaar omzeilt Windows dit, alle tooltjes tot zover zeggen dat de achtergrond degene is die ik wil maar Windows laat toch echt de default zien...

Dat is heel opmerkelijk..
VOoral omdat het proffessional is..
in starter kan ik het me voorstellen want daarin is het niet mogelijk om jet achtegrond te veradneren.
Maar of het in het startmenu ook zo is.... I dont know..
Misschien even met Ccleaner je register checken op fouten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan