Windows 7 taalpakketen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesse131

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Vandaag kijk ik in windows update en zie ik dat er 33 optionele updates zijn waarvan 30 taalpakketen zijn dat zijn de volgende en zijn gister uitgekomen:
Arabisch
Bulgaars
Chinees (Traditioneel)
Chinees (Vereenvoudigd)
Deens
Duits
Estlands
Fins
Frans
Grieks
Hebreeuws
Italiaans
Japans
Koreaans
Lets
Litouws
Noors
Oekraïens
Pools
Portugees (Brazilië)
Portugees (Portugal)
Roemeens
Russisch
Servisch (Latijns)
Slowaaks
Spaans
Thais
Tsjechisch
Turks
Zweeds

Ik denk ook nederlands maar dat weet ik niet gebruik namelijk al een nederlandse windows 7 (ik denk van wel)

Jesse

er zit iinderdaad ook een hollandse versie bij, maar, ik heb deze zojuist geinstalleerd, maar er verandert voor mij helemaal niets... meer mensen met dit probleem?

er zit iinderdaad ook een hollandse versie bij, maar, ik heb deze zojuist geinstalleerd, maar er verandert voor mij helemaal niets... meer mensen met dit probleem?

Je moet na installatie in Control Panel, dan Region and language, dan tabblad keyboard and language ofzo, en daar onderaan moet je dan Nederlands selecteren :thumb: ik heb hem nu ook geinstalleert, en buiten het aan/afmeldscherm, is alles nu NL.

hey tegek het werkt, Bedankt man!!! :thumb: ik ben echt Super blij met dit besturings systeem, tot nu toe nog geen ergenissen aan gehad :D

ik zal ze vanmiddag eens installeren en kijken of alles werkt, al doe ik alleen de nederlandse :P

Ok dus er is ook een nederlandse versie!
Ik heb m een maand voor uitgave kunnen downloaden (illegaal weliswaar) en daarmee is ook gewoon alles nederlands boot-screen welkomstvenster enzovoort.

Jesse

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan