Windows 7 te vaak geactiveerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

fireexit

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2010
Door computerproblemen heb ik windows 7 meer dan tien keer geinstalleerd. Nu kan windows niet meer geactiveerd worden. Wat moet ik doen? Ik neem aan dat er wel een oplossing is. Mijn versie is legaal.

Martin

Ik denk dat je het best even met Microsoft zelf contact op kan nemen.

Wat is het nummer? De microsoft website is niet erg overzichtelijk als je wilt bellen.

Ja, maar dat is een computeractivatie. heb ik al geprobeerd. Zoek het nummer van het support centrum of zo

Probeer het eens via deze link. Let op: Als ik geen productidnummer invoer, zijn de kosten 72 euro. Ik hoop voor je dat dit niet zo is als je die wel invoert..

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb de activatie telefonisch gedaan via de computer. Deze activeert de windows versie wel. Echter... ik krijg via internet wel de medeling dat mijn windows niet legitiem is. Dan moet ik hem weer activeren. Bij systeem staat echter dat de versie wel geactiveerd is.

Hmmm? En nu?

Ik ben verwend... ik weet het.

Wat als ik iemand wil spreken van microsoft? Wat moet ik dan bellen, want die lijst was slechts dat computersysteem.

Het hoeft niet per se Bill Gates te zijn.

maar wat voor problemen zijn dat dan geweest dat je 10 keer in korte tijd windows opnieuw installeerd.
je hebt het dan toch wel een beetje aan jezelf te wijten.
mij lukt het regelmatig om een bestaande windows versie te herstellen.

Als je Bill Gates aan de tel krijgt. geef me zijn nummer dan even:p

En wat is jouw antwoord op de vraag van Palamino?

Zo vaak activeren is helemaal mijn eigen schuld. Ik vind het trouwens raar dat je maar 10x mag activeren op 1 computer. Het is toch je eigen product? Heeft natuurlijk met piraterij te maken.

Wat ik dan doe? Ach, ik ben iemand die na een half jaar graag zijn computer formateerd en opnieuw installeerd. Zo blijft ie snel. De meeste programma's en documenten staan op externe schijven, dus een groot probleem is het niet. Daarnaast had ik bepaalde problemen met een paar games die pas (goed of optimaal) werkten na een verse windows installatie. Ik had een dure internetcamera gekocht die ik alleen aan de praat kreeg met een verse installatie. Een keer na veel nieuwe hardware enz.

Ik weet dat het op zich niet nodig is om windows opnieuw te installeren, maar ach. Dan werkt het het beste (flight sim bijvoorbeeld). Maar ik had dan niet gedacht dat je slechts 10x mocht activeren.

Martin

hmmm.....
Heb je nog andere harde schijven? zet die eens in je pc, misschien dat die het dan wel weer doet.

Zo vaak activeren is helemaal mijn eigen schuld. Ik vind het trouwens raar dat je maar 10x mag activeren op 1 computer. Het is toch je eigen product?

Nee, het is niet je eigen product, ook al heb je er voor betaald, het is en blijft hét product van Microsoft. Jij betaald alleen maar voor het recht, om het te mogen gebruiken op je computer, je bent dus niet de eigenaar in de zin van zoals je b.v. een auto zou kopen bij de dealert :)

Maar ook ná 10x activeren is er de mogelijkheid tot activatie, je moet gewoon Microsoft bellen met je probleem :)

trouwens, ik had een keer een illegale xp versie geinstalleerd. toen kreeg ik ook steeds de melding dat deze niet legitiem is en ik kon sommige dingen niet downloaden.
Een vreind van mij wist een programma waardoor je dat niet meer kreeg en ik kon gewoon alles weer downloaden. ik zal eens vragen welk programma dat ook alweer was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan