Windows 7 theme praat me er de moet voor in.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nicj56

Banned
Lid geworden
4 jan 2010
Hallo, ik zat te denken om een Win7 theme te downloaden we wilt me er de moet voor in praten dan zal ik zeggen ja of nee zit wel een sitebar bij dat lijkt me wel leuk..

Ik installeer nooit van dat soort minder zinnige uitbreidingen. Kom je in de problemen (na (Microsoft) updates bijv.) dan is het maar afwachten of dat theme er wel of niet schuldig is aan de problemen, en dan wordt het zeuren als je zelfs je bureaublad niet (meer) kunt zien.

Ik houd me altijd aan de standaard bijgeleverde thema's etc.; ik installeer nooit thema's/skins en als ik ze ergens bij iemand aantref die problemen heeft is dat het eerste wat ik van de computer verwijder/deïnstalleer.

Voorbeeld van hier op Helpmij: Iemand kon SP3 voor XP niet installeren omdat hij een of andere skin/thema had geïnstalleerd(!) Toevallig heb ik deze poster kunnen helpen, maar voor het zelfde geld had deze persoon heel XP er opnieuw op moeten zetten, als hij SP3 toch echt op zijn pc wilde hebben.

Tijs.

Die melding heb ik nog nooit gehad maar wel bedankt voor het waarschuwen heb trouwens al Sp3 en WinXP Pro

Ik denk dat ik het niet want dan hou je er altijd problemen aan over en dus ik wacht tot dat ik een nieuwe PC/Laptop heb want dan kan ik Win7 Upgrade doen:D

ik had op mijn windows xp ook allemeaal windows 7 problemen, dus ging ik gewoon windows 7 installeren, vroeg meer ram, deed dus 1,5gb ram in me pc van 512mb, en toen pc dood xD omdat tie maar 1GB uitbreidbaar kon, wist t zelf niet
hij was ook 7 jaar uit hehe
nu heb ik een quad core pc =]
dus ik raad je aan om niet window s7 theme te installeren
installeer gewoon windows 7 of blijf bij xp!
vista valt sowieso eraf!

acers raad ik sowieso af!
gaan snel stuk en zijn piece of ****
build-in quality is slecht

Maar ik bepaal wel zelf welke laptop/pc zo kopen maarja het is jou mening ik heb nu een packard bell dat vind een stuk schroot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan