WINDOWS 7 Toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

majansen

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2002
Hallo,

Ik heb het ikoontje uitgeschakeld wat je op de taakbalk ziet van je toetsenbord.
Hoe kan ik dat ikoontje weer terug krijgen op de taakbalk?

Klik met de rechtermuisknop op de taakbalk, wijs Werkbalken aan en klik op Taalbalk.

Zodra de taalbalk wordt weergegeven, kan je er met de rechtermuisknop op klikken om opties weer te geven voor het wijzigen van de instellingen.

Als de taalbalk niet wordt weergegeven in het menu Werkbalken, zijn er niet meerdere invoertalen geïnstalleerd op de computer.

Klik met de rechtermuisknop op de taakbalk, wijs Werkbalken aan en klik op Taalbalk.

Zodra de taalbalk wordt weergegeven, kan je er met de rechtermuisknop op klikken om opties weer te geven voor het wijzigen van de instellingen.

Als de taalbalk niet wordt weergegeven in het menu Werkbalken, zijn er niet meerdere invoertalen geïnstalleerd op de computer.

Ik zie geen Taakbalk staan in het submenu werkbalken, er is alleen nederlands geinstalleerd. Als ik het dan goed begrijp zie je die ikoon alleen als je meerdere talen hebt staan?

Ja, controleer dat ff. Combineer [windowstoets+r] -> typ: intl.cpl -> klik op tabblad Toetsenbord en talen -> Toetsenbord wijzigen

Ja, controleer dat ff. Combineer [windowstoets+r] -> typ: intl.cpl -> klik op tabblad Toetsenbord en talen -> Toetsenbord wijzigen

Je moet aanvinken gekoppeld aan taakbalk weergeven. Heeft niets met taalinstellingen te maken. Het stond namelijk aangevinkt als verbergen. Tabblad taakbalk!!

Ik ben toch blij dat het gelukt is! Wil je op "vraag is opgelost " klikken in de donkerblauwe balk boven in je vraagposting (Die met vraag is opgelost, Onderwerpopties etc.)?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan