Windows 7 Ultimate downgrade?

Status
Niet open voor verdere reacties.

boja14

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
Hoi mensen,

Ik heb afgelopen maand een Samsung N135 laptop gekocht. Het was zo'n goedkope, maar handig voor mijn schoolwerk. Er stond standaard Windows 7 Starter op.

Ik wilde de saaie achtergrond wijzigen, maar dat lukt niet met Windows 7 Starter. Op youtube heb ik een aantal keys opgezocht om naar Ultimate te upgraden. Dat was een hele grote stap. Nu werkt mijn laptop veel langzamer, want m'n laptop kan het waarschijnlijk niet aan. Tja, ik heb blijkbaar niet zo veel verstand van computers... :P

Nu wil ik graag weer terug. Niet naar Windows 7 Starter, want daar kan je eigenlijk niks mee... Maar ik dacht meer aan Home Premium... Die is goed, toch? Als mijn laptop maar weer normaal gaat doen...

Ik heb op google gezocht naar oplossingen om te downgraden, maar daar heb je cd's voor nodig. Zoals ik al vertelde, heb ik het illegaal (toch?) geupgrade. Niet zo handig eigenlijk.

Ik hoop dat iemand me begrijpt en kan helpen. Ik wil gewoon downgraden naar Home Premium. Kan niet zo moeilijk zijn, toch?:confused:

Hartelijk dank alvast!

Deb.

Niks moeilijk aan:

Naar de winkel gaan, Win 7 Home Premium kopen, installeren en klaar

Toch wel Berry want er zit geen Drive in deze laptop dus zal vanaf USB moeten. Op zich ook geen probleem en ik wil het je best uitleggen maar ik sta op het punt naar de huisarts te gaan met mijn pa.
Misschien wil mrmusic je de procedure even uitleggen en anders doe ik het wel maar dan wordt het morgen.

Maar om te beginnen heb je een Win 7 DVD nodig en een serial

Zoals Terrarabo zei, mijn laptop heeft geen driver... Dus, moet het via USB... Maar hoe? Anders wacht ik wel tot morgen..;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan