Windows 7 Ultimate niet legitiem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blackbird1997

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2013
Hallo,

Mijn vriend had een PC probleem met het opstarten van Windows 7 (bootrmg is missing jullie kennen het wel)
Ik ging hem toen ff helpen door een opstartherstel te doen (en dat werkte).
Maar na na het opstarten van windows was het bekende zwarte achtergrond met : dit exemplaar van windows is niet legitiem :evil:
Dus ik dacht wtf?!
Ook is Windows plotseling niet meer geactiveerd!
Ik heb de volgende dingen gedaan om het probleem geprobeerd op te lossen:

-Windows geprobeerd te valideren (fout code tijdens installatie)
-Update KB971033 verwijderd.
-Systeemherstel

Wat kan ik doen om probleem te gaan oplossen?
Het is een vriend en die laat ik niet stikken!!

Nee, Hij is zegt dat die niet legitiem is.
En hij is plotseling niet meer geactiveerd

Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer dan eens de licensie key (onder op de laptop of bij de w7 doos) in te voeren.

Kan niet de PC is zelf in elkaar gezet en dus geen sticker van windows 7 en dus geen key.
En de DVD was een kopie omdat, we geen echte Windows 7 DVD hadden, is dat erg?
Zijn er er misschien oplossingen voor?

Laatst bewerkt:
Geel licentie gekocht, dan illegaal.

Oplossing: KOOP er 1!

Ik had hem ALLEEN gebruikt voor een opstartherstel, niet voor een installatie en volgens mij heeft een opstartherstel geen effect op de activatie, of wel?
Heb de PC Touwens met een W7 Home premium DVD hersteld op een W7 Ultimate PC kan dat het probleem zijn?

Hoi Blackbird,

Normaal gesproken heeft opstartherstel geen invloed op de activatie...behalve als er een hack/crack gebruikt wordt.
In dat geval zal je het toch op een legale manier moeten oplossen.

EDIT: haal even de laatste zin van jezelf weg bij post #7;)

Laatst bewerkt:
Ja dat dacht ik al maar ik heb geen hack of crack gebruikt gewoon een simpele opstartherstel.
Maar wat kan ik doen om het op te lossen?

Hoi,

De oplossing is je al aangedragen, een licentie kopen.
Wij kunnen, en mogen niet helpen bij het illegaal legaal maken van software.

HUISREGELS onder kopje WAREZ

Ok iedergeval bedankt voor je hulp morgen ga ik weer naar mijn vriend en ga het probleem verder proberen te gaan oplossen :confused:
Als er legale oplossingen zijn zou ik het graag willen weten, bedankt :D
EN HET BUSTRURINGSYSTEEM ZELF IS NIET ILLEGAAL ER IS NIKS ILLEGAAL op de pc!!!

Herstelcd: http://www.pctuts.be/f395/windows-7-herstel-recovery-cd-32-en-64-bit-43488/

Heeft die vriend een legeale versie?
Dan moet je de key die daarbij hoort invoeren.

Heeft ie die niet ben je ILLEGAAL bezig en uitgespit met dit onderwerp op dit Forum.

Van Illegaal naar legaal betekent dat je een key moet kopen of de key invoeren die ooit gekocht is.

Als het besturingssysteem legaal is, moet er ooit een key voor aangeschaft zijn!

De PC was door een vriend van hem in elkaar gezet met daar een standaard LEGALE windows installatie (het zelfde als bij de mediamarkt je een pc koopt, maar dan zonder sticker)
Maar ik vindt dit vreemd het enigste wat ik heb gedaan is een opstartherstel op een legale Windows exemplaar en volgens Rickvi68
heeft ook geen effect op de activatie (dus hij moest gewoon naar de opstartherstel gewoon nog geactiveerd zijn.
En wat ik ook nog vreemd vindt is dat ik hem niet valideren hij een of andere foutcode.
Dus mijn vriend moet dus een key aanvragen.

Plllzzz geef tips ik ben niet illegaal bezig hier

Dat maakt een pc niet legaal!

Elke pc heeft een andere key die je krijgt als je bijv. de installatiedvd koopt!
Dan staat de key op een sticker bij de dvd.
Ook als je een iso downloadt, krijg je de key erbij!

Hoe je het ook went of keert, eenmaal moet je een key gekocht hebben. Ook als je een pc in elkaar zet en het besturingssysteem installeert.
Dat kan en mag niet de key van een ander zijn.
Koop je een kant en klare pc, dan zit bijna altijd de key erbij.

Laatst bewerkt:
Hoi Blackbird,

Als het een LEGALE Windows betreft, moet er ergens een sticker zijn met daarop een key die bij die Windows geleverd word.
Tegenwoordig doen fabrikanten dat niet meer, omdat de productcode in het bios verstopt zit (bij Windows 8 UEFI systemen )
Vóór die tijd werd er altijd een licentie sticker meegeven.
Dus als Windows nu met een melding komt dat Windows niet legitiem is, wil dat zeggen dat de key al eerder gebruikt is op een ander systeem, of dat er gerommeld is met de ACTIVATIE, en wat dies meer zij.
Want anders zou er de melding staan dat Windows nog niet geactiveerd is, dat zou dan zonder problemen moeten lukken.

Lees dit eens door, dan weet je ook het verschil tussen NIET LEGITIEM en nog niet GEACTIVEERD

Laatst bewerkt:
Dan vraag ik morgen aan me vriend waar die key is van windows, wat hij heeft 100% een key.

@Blackbird1997
Gebruik de knop "Bericht aanpassen" (zolang er nog niemand gereageerd heeft) als je iets aan je bericht wilt toevoegen en maak er geen extra reactie van a.u.b.

Als je er zo zeker van bent dat die Windows legaal is waarom verwijder je dan Update KB971033?
Als je niet weet waarvoor die update dient hoef je hem ook niet te verwijderen toch?
Je probeert volgens mij wel degelijk via een omweg een illegale versie legaal te maken.

Laatst bewerkt:
Hallo,

We hebben de key gevonden van windows 7 ulitmate!!
Maar we kunnen hem niet activeren we krijgen een foutcode genaamd:

Er is tijdens het activeren van Windows een probleem opgetreden. Foutcode 0xC004E003

Ook krijgen we de foutcode van het valideren van windows : 0x80003f3

Help ons alsjeblieft!

Hoi Blackbird,

Een alternatieve manier van activeren is even per telefoon te activeren, mocht dat niet lukken kun je er voor kiezen iemand van Microsoft te spreken.

Voor telefonisch activeren: START>UITVOEREN> tik daar in slui 4 >OK
Nu kun je Nederland kiezen ( denk ik ), en dan volgende, en dan het gratis telefoonnummer wat er aangegeven staat.
Zo zou het moeten lukken.
Succes!!!

En even voor de voorgaande berichten; excuus omdat ik er van uitging dat het een ILLEGALE versie betrof.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan