Windows 7 Ultimate sneller maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zwen

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2009
Berichten
191
bestaat er een besturingssysteem zoals windows 7 ulitmate dat sneller werkt ik heb wel een iets van geripd gehoord ofzo kan ik die ergens downloaden als torrent?
 
je wilt dus win 7 maar dan sneller en kaler?
volgens mij bestaat dat (nog) niet. (correct me if i'am wrong)
 
ik ken iemand en die zei tegen mij dat hij een geripte versie van windows 7 ulitmate had gedownload ergens
 
W7 starter zal dan hoogstwaarschijnlijk bedoelt worden.
alleen beschikbaar voor netbook e.d

waar je die dan vandaan kan halen gaan en mogen wij je niet zeggen hier.Zelfs het vragen naar van je is al niet toegestaan.
 
Laatst bewerkt:
maar waarom alleen voor netbook en om mijn vraag duidelijker te maken hij zei iets van dat hij windows 7 ultimate had maar dan een bestuuringssysteem zonder alle dingen die het langzamer maken kan dit het geval zijn dat het wel bestaat?
 
Als die persoon dat bedoelt.Eem w7 starter.Die is niet los te koop en wordt dus alleen bij netbooks geleverd.
 
Er bestaan wel versies van windows die zijn kaalgeplukt om het zo maar even te zeggen, helaas vindt Microsoft dit niet zo leuk en is het dus illegaal.
Snap alleen niet waarom je dit zou willen? Wat wil je er mee gaan doen, want er zijn misschien wel andere besturings sytemen die lichter draaien dan Windows 7 denk aan Linux of een eerdere versie van Windows.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan