Windows 7 ultimate voor 25 euro ????

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo

Ik heb onlangs een paar pc's/laptops binnen gedaan voor windows 7 ultimate te installeren. Dit heeft me 25 euro per pc gekost. Maar ik weet niet of dat deze echte is.
Hij heeft wel de KB971033 geinstalleerd. Dus ik snap het ni. ojah office 2007 enterprise zat erook bij. Nochtans die windows 7 kost 315 euro. Daarom twijfel ik ofdat deze wel legaal is ofniet. Want als je KB971033 installeerd bij legale versie word die geblokkeerd. Nou nee deze niet. Kan toch niet. Hij heeft 30 min. per installatie erover gedaan.
Sorry daarvoor is men verstand te klein voor. Met andere woorden....heb ik nu wel de legale versie???

Bij de eigenschappen van de computer staat dat ie geactiveerd is? Dan zal het wel. Sommige mensen weten niet hoeveel een PC waard is. Kijk maar eens op Marktplaats.

Je hebt ook versies die zo gemaakt zijn, dat alle updates gewoon binnen komen hoor. Dat was bij 98 al zo, bij XP en bij WIn7 ook.

Maar heb je de laptops/pc's opnieuw geïnstalleerd met de gekochte versies? Ik snap je begin zin namelijk niet helemaal.

Ok bedankt. Dus dit is een legale versie of niet?
@femke98 : ik had op die pc's windows xp of windows vista staan. Maar toen zag ik die advertentie op 2dehands.be staan. Je moest uw computer even daarlaten. Uiteraard even wachten daar. En die ging dat installeren voor 25 euro. Ik zal één van zijn zoekertjes eens plaatsen.

Laat wat mij betreft die zoekertje maar achterwege.
Voor die prijs en zo'n korte installtijd, lijkt het mij overduidelijk een illegale praktijk.

Nou mooi dat. Toen ik 6 mmand geleden keek stonden er zoekertjes van hem. Nu niet meer. Is spijtig wou het echt laten zien. In vorige topics had ik een Dell latitude D820 daar eens voor 125 euro gekocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan