windows 7 update blijft steeds zitten

Status
Niet open voor verdere reacties.

jellebin

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2007
Hey allen,

Ik heb 4 updates die niet willen installeren, ik vind niet direct waarom dit is, daarom hoop ik hier het antwoord te vinden.

Het is een officiële nederlandse versie 64b, de pc draait al een tijdje met dit besturingssysteem zonder problemen. Alleen voor het moment krijgt hij 4 updates niet geinstalleerd. Het systeem werkt verder nog volledig normaal en andere updates worden wel geinstalleerd.

Even voor de verduidelijking

• Ik gebruik firefox

Hey allen,

Ik heb 4 updates die niet willen installeren, ik vind niet direct waarom dit is, daarom hoop ik hier het antwoord te vinden.

Het is een officiële nederlandse versie 64b, de pc draait al een tijdje met dit besturingssysteem zonder problemen. Alleen voor het moment krijgt hij 4 updates niet geinstalleerd. Het systeem werkt verder nog volledig normaal en andere updates worden wel geinstalleerd.

Even voor de verduidelijking

• Ik gebruik firefox
Over welke update's gaat het?

ik zal eens de opdate in detail geven, daarnet heb ik firefox af mijn computer gesmeten omdat er een paar updates zijn voor internet exploren.

KB976325: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 8 voor Windows 7 voor x64-systemen

KB972270: Beveiligingsupdate voor Windows 7 voor x64-systemen

KB978506: Update voor de compatibiliteitsweergavelijst in Internet Explorer 8 voor Windows 7 voor x64-systemen

KB977074: Update voor Windows 7 voor x64-systemen

Dit zijn de belangrijkste.

Nu ik firefox heb verwijderd zou je toch denken dat de internet explorer updates toch moeten binnenkomen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan